Archive for editor

Інформація про серію вебінарів «Підвищення якості дошкільної освіти в Україні» (грудень 2019 р. – березень 2020 р.)

Всеукраїнський фонд «Крок за кроком» за підтримки Дитячого Фонду ООН (ЮНІСЕФ) в Україні розпочинає серію вебінарів в рамках проєкту «Підвищення якості дошкільної освіти в Україні».

Його мета – підвищення обізнаності педагогічних працівників, які працюють в системі дошкільної освіти з міжнародною практикою у сфері якості дошкільної освіти.

Серія вебінарів розрахована на 10 онлайн-зустрічей з грудня 2019 року по березень 2020 року.

До участі у вебінарах запрошуються педагоги, батьки, представники управлінь освітою.

Перший вебінар серії вже 13 грудня о 13.00

Тема першого вебінару: «Перспективні форми дошкільної освіти в контексті дружності до дитини та ефективності використання бюджетних коштів в Україні».

Вебінар проведуть:

Наталія Датченко – координаторка проєктів у сфері захисту дитини Дитячого Фонду ООН (ЮНІСЕФ) в Україні.

Оксана Корнєєва – кандидат педагогічних наук, завідуюча закладом дошкільної освіти № 31 «Мир» м. Костянтинівка, Донецької області.

Для участі у серії вебінарів потрібно зареєструватись за цим посиланням: https://bit.ly/2RBXyST

Наступні вебінари серії:

Вебінар 2-19 грудня 2019 року – «Європейська система якості освіти. Частина 1».

Вебінар 3-24 грудня 2019 року – «Європейська система якості освіти. Частина 2».

Вебінари 4-10 – січень-березнь 2020 року.

Усі вебінари серії проводитимуться за технічної підтримки інформаційної онлайн-платформи «Центр Знань».

Якщо у Вас виникли питання щодо участі у вебінарах, Ви можете поставити їх, надіславши листа за knowledgecenterua@gmail.com

ІІІ-й Київський освітній форум “Нова українська школа: простір можливостей”

23 серпня 2019 року в Київському університеті імені Бориса Грінченка відбувся ІІІ-й Київський освітній форум “Нова українська школа: простір можливостей”. Форум проходив за сприяння Департаменту освіти і науки (Київської міської державної адміністрації), Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка.

Розпочався захід подіумною дискусією, модератором якої була директор Ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти Університету Грінченка Софій Н.З. Також до обговорення питань інклюзивного навчання долучились Байда Л.Ю., представник Національної Асамблеї людей з інвалідністю України; Найда Ю.М., ст..викладач кафедри спеціальної та інклюзивної освіти Інституту людини Університету Грінченка. В ході роботи подіумної дискусії також було представлено напрями діяльності Ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти Університету Грінченка у 2019-2020 н.р.

Далі роботу конференції продовжили ІІ лінійки майстер-класів, наскрізною темою яких, була тема інклюзивного навчання.
Дякуємо всім, хто долучився до роботи конференції, та не залишається байдужим до покращення процесу навчання дітей з особливими освітніми потребами.

Ю.М. Найда. Перехідні періоди між різними рівнями освіти та їх значення для всіх дітей, в тому числі для дітей з особливими освітніми потребами: презентація

Н.З.Софій. Нова українська школа: простір можливостей: презентація

А.О.Трейтяк. Діяльність ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти Університету Грінченка у 2019-2020 н. р.: презентація

Навчальний посібник “Інклюзивна освіта”

Відеопрезентація навчального посібника “Інклюзивна освіта” авторства Марини Порошенко

Увага!

Оновлено рубрику “Запитуйте – відповідаємо”

Коли батьки кажуть: я не хочу, щоб поруч були ці діти, то це страшно.


Добре, що інклюзія розвивається. Часто завдяки батькам, людям, які або самі через це пройшли, або ж у них високий рівень соціальної відповідальності та емпатії. 

https://life.pravda.com.ua/society/2019/04/9/236471/

Ресурсний центр підтримки інклюзивної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка Рубрика «Запитуйте – відповідаємо»

РЦПІО м.Києва започатковує рубрику «Запитуйте-відповідаємо» – намагаємося з’ясувати відповіді на найбільш поширені запитання щодо діяльності ІРЦ. Частина відповідей – думка методистів нашого центру, яка може відрізнятися від думки інших, тому діліться своїми думками, коментарями, іншими запитаннями! Радо будемо чекати їх на пошті центру – rcpio.ippo@kubg.edu.ua

Освітній практикум «Інклюзія – крок на зустріч»

22 березня 2019 року у закладі дошкільної освіти (ясла – садочок) комбінованого типу №795 Деснянського району м. Києва, відбувся освітній практикум «Інклюзія – крок на зустріч», в якому взяли участь начальники управлінь освіти, директори Інклюзивно – ресурсних центрів м. Києва, керівники закладів освіти Деснянського району, директор і методист Ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка.

Серед почесних гостей заходу  – Марина Порошенко, голова Благодійного фонду Порошенка, Ганна Старостенко – голова постійної комісії Київської міської ради з питань науки, сім’ї, молоді та спорту, Олена Фіданян – директор Департаменту освіти і науки м. Києва.

Під час заходу присутні ознайомились з впровадженням інклюзивної освіти у Деснянському районі м. Києва, методичними напрацюваннями педагогів ЗДО №795, взяли участь у тренінгах та майстер класах за участі директора Ресурсного центру Софій Н.З. та директора Інклюзивно – ресурсного центру №3 Деснянського району м. Києва Виговської М.О.

Науково-методичний семінар

Відділ освіти дітей з порушеннями зору ІСПП ім. М. Ярмаченка НАПН України спільно з Лабораторією психологічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами Українського науково-методичного центру практичної психології і соціальної роботи НАПН України запрошують фахівців на науково-методичний семінар:

“МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ФАХІВЦІВ ІНКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНИХ ЦЕНТРІВ В СУПРОВОДІ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ ТА ЇХНІМИ БАТЬКАМИ (ПОРУШЕННЯ ЗОРУ, СЛУХУ, МОВЛЕННЯ, ІНТЕЛЕКТУ, ГІПЕРАКТИВНИЙ РОЗЛАД З ДЕФІЦИТОМ УВАГИ)”

Орієнтовні питання:
– Формування психолого-педагогічної компетенції батьків, які виховують дітей з гіперактивним розладом і дефіцитом уваги.
Оцінка навчальних компетентностей дітей з порушенням інтелектуального розвитку.
– Система роботи з батьками дітей з мовленнєвими орушеннями.
– Педагогічна діагностика в роботі корекційного педагога з дітьми з психофізичними порушеннями раннього віку.
Психолого-педагогічний супровід дітей з особливими освітніми потребами.

Організаційний внесок 50 грн.

Кошти слід переказувати на рахунок Приват Банку № 5168757323973380 Кондратенко Світлани Вікторівни з позначкою «оргвнесок».
Відскановану (сфотографовану) квитанцію про оплату оргвнеску (із зазначеним ПІБ учасника) прикріпити в реєстраційній формі .

Реєстрація за: https://docs.google.com/forms/d/1R7zNU-Rvab-SRKATmfwNIsDor39bCPgKlF45AztWbOY/edit

Додаткова інформація за: 0984476655 (Тетяна)

Лист МОН України від 05.06.2015 № 1/9-280 «Про організацію навчально-виховного процесу для учнів з особливими освітніми потребами загальноосвітніх навчальних закладів у 2015/2016 навчальному році»

logo-9-03-185-whiteПро організацію навчально-виховного процесу для учнів з особливими освітніми потребами загальноосвітніх навчальних закладів у 2015/2016 навчальному році.

Завантажити

Увага! Для дитячих садочків столиці стартує конкурс мікропроектів

2351-624x319Український фонд соціальних інвестицій, що діє на підставі постанови Кабінету Міністрів України № 740 від 23.04.2000, оголошує конкурс для дитячих садків Києва. Конкурс проводиться в рамках проекту «Сприяння розвитку соціальної інфраструктури, УФСІ V», що фінансується урядом Федеративної Республіки Німеччини. Детальніше