Archive for 30.04.2020

Інклюзивна освіта від А до Я: посібник для педагогів і батьків

Ресурсний центр підтримки інклюзивної освіти продовжує відповідати на актуальні запитання педагогів та батьків.

Зібрані запитання та відповіді увійдуть в оновлену версію посібника «Інклюзивна освіта від А до Я: посібник для педагогів і батьків».

Розділ «Що потрібно знати про роботу інклюзивно-ресурсних центрів?»

  • Що таке інклюзивно-ресурсний центр ?
  • В якому документі зазначається як працюють ІРЦ під час карантину?
  • Чи проводять фахівці ІРЦ комплексні обстеження розвитку дітей в умовах карантину?
  • Як в онлайн-режимі зв’язатися з фахівцями ІРЦ міста Києва?
  • Як отримати висновок про комплексне обстеження розвитку дитини, якщо не встигли забрати паперовий документ до впровадження карантину?
  • Як подати заявку  на комплексне обстеження розвитку дитини в дистанційному форматі?
  • Чи долучаються фахівці ІРЦ до складу команди психолого-педагогічного  супроводу під час дистанційної роботи?
  • Які види роботи виконують фахівці ІРЦ під час карантину

Інформація розділу за посиланням:

Розділ Інклюзивно-ресурсні центри

Лист МОН України №1/9-219 від 23.04.2020 р. “Щодо організації роботи закладів дошкільної освіти під час карантину”

Документ

Інформаційна підтримка для педагогів, які працюють в інклюзивних класах/групах та батьків дітей з особливими освітніми потребами під час карантину

1. Використовуємо перевірені інформаційні джерела для отримання офіційної інформації щодо навчання в період карантинних заходів у країні, а саме сайт Міністерства освіти і науки України https://mon.gov.ua/ua;

2. Використання Facebook: сторінки Інклюзивно-ресурсних центрів м. Києва (батьки/педагоги можуть знайти контактні телефони та електронні пошти для зв’язку зі спеціалістами ІРЦ, домовитися про онлайн-консультацію та отримати рекомендації як записатися на комплексне психолого-педагогічне обстеження після виходу з карантину).

3. Користуємося https://ircenter.gov.ua/ для отримання консультації та запису на комплексне обстеження розвитку дитини.

4. При Інститутах післядипломної педагогічної освіти функціонують Ресурсні центри підтримки інклюзивної освіти. Кожний РЦПІО має сайт, де можна отримати інформаційну підтримку з питань організації інклюзивного навчання в закладах освіти, та консультації-онлайн в період карантину.http://rcpio.ippo.kubg.edu.ua/ – сайт Ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти

5. Сайт Нової української школи (НУШ), де розміщуються запитання-відповіді щодо організації інклюзивного навчання https://nus.org.ua/.

Ресурси для батьків:

  1. Зв’язок з командою психолого-педагогічного супроводу дитини*, а саме: онлайн-зв’язок для отримання консультації та рекомендацій щодо організації навчання вдома.

*Наказ Міністерства освіти і науки України №609 від 08 червня 2018 р. «Про затвердження примірного положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої та дошкільної освіти».

Посилання на документ: https://mon.gov.ua/ua/npa/pro-zatverdzhennya-primirnogo-polozhennya-pro-komandu-psihologo-pedagogichnogo-suprovodu-ditini-z-osoblivimi-osvitnimi-potrebami-v-zakladi-zagalnoyi-serednoyi-ta-doshkilnoyi-osviti

  • Записатися на онлайн-консультацію з фахівцями інклюзивно-ресурсного центру*, де дитина проходила комплексне психолого-педагогічне обстеження.

*Постанова Кабінету Міністрів України №545 від 12 липня 2017 р. «Про затвердження Положення про інклюзивно-ресурсний центр» (зі внесеними змінами №617 від 22 серпня 2018 р. «Деякі питання створення ресурсних центрів підтримки інклюзивної освіти та інклюзивно-ресурсних центрів») Посилання на документ: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/617-2018-%D0%BF#n64

Лист МОН України №1/9-185 від 03.04.2020 р. “Про організаційні засади роботи інклюзивно-ресурсних центрів в умовах карантину”

Вчимо і навчаємося на карантині:зміни в системі освіти

Сайт http://mon-covid19.info/

Лист МОН України №1/9-185 від 03.04.2020 р. “Про організаційні засади роботи інклюзивно-ресурсних центрів в умовах карантину”

Документ

Наказ МОН України №609 від 08.06.2018 р. “Про затвердження Примірного положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладах загальної середньої та дошкільної освіти

Документ

Система автоматизації роботи інклюзивно-ресурсних центрів

АС ІРЦ

Наказ МОН України від 01.04.2020 р. №467 “Про затвердження типової освітньої програми початкової освіти спеціальних закладів загальної середньої освіти для учнів 3 класу з порушеннями інтелектуального розвитку”

Документ

Лист МОН України № 1/9-186 від 03.04.2020 р. “Про організаційні засади освітнього процесу в спеціальних закладах освіти, закладах освіти для дітей-сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування”

Документ

Положення про Національну раду з питань раннього втручання

Постанова Кабінету Міністрів України №175 від 06 березня 2019 р. “Деякі питання діяльності Національної ради з питань раннього втручання”

Відеоматеріал по темі