Archive for 26.05.2020

З 1 ЧЕРВНЯ МОЖЕ БУТИ ВІДНОВЛЕНО РОБОТУ ІНКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНИХ ЦЕНТРІВ – ЛИСТ МОН

Посилання на сайт МОН:

https://mon.gov.ua/ua/news/z-1-chervnya-mozhe-buti-vidnovleno-robotu-inklyuzivno-resursnih-centriv-list-mon

Інклюзивна освіта від А до Я: посібник для педагогів і батьків

Ресурсний центр підтримки інклюзивної освіти Інституту післядипломної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка продовжує відповідати на актуальні запитання батьків та педагогів.

Розділ IV: Що потрібно знати про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої освіти?

  • У якому документі описано що таке команда психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами та які завдання вона виконує?
  • Хто затверджує персональний склад команди психолого-педагогічного супроводу у закладі загальної середньої освіти?
  • Чи потрібно для кожного учня з особливими освітніми потребами затверджувати наказ про персональну команду психолого-педагогічного супроводу?
  • Хто входить до складу команди психолого-педагогічного супроводу учня з особливими освітніми потребами у закладі загальної середньої освіти?
  • Як організовується діяльність команди психолого-педагогічного супроводу?
  • Чи потрібно фіксувати рішення команди психолого-педагогічного супроводу?
  • Які завдання виконує команда психолого-педагогічного супроводу?
  • Які основні функції виконує адміністрація закладу освіти?
  • Які основні функції виконує вчитель початкових класів (класний керівник), вчителі предметів?
  • Які основні функції виконує асистент учителя?
  • Які основні функції виконує практичний психолог?
  • Які основні функції виконують вчителі-дефектологи?
  • Які основні функції виконує соціальний педагог?
  • Яку роль виконують батьки як учасники команди психолого-педагогічного супроводу?

Зібрані запитання та відповіді розміщуватимуться в розділах посібника «Інклюзивна освіта від А до Я: посібник для педагогів та батьків».

Інформація за посиланням:

Розділ IV: Що потрібно знати про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої освіти?

Інклюзивна освіта від А до Я: посібник для педагогів і батьків

Продовжуємо відповідати на актуальні запитання педагогів і батьків.

Пропонуємо для ознайомлення:

РОЗДІЛ ІІІ: ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ

  • Що таке інклюзивне навчання?
  • Хто такі особи з особливими освітніми потребами?
  • В якому документі визначено особливості організації інклюзивного навчання в закладах загальної середньої освіти?
  • Які документи надають батьки/законні представники дитини для відкриття інклюзивного класу?
  • Скільки учнів з особливими освітніми потребами може навчатися в інклюзивному класі?
  • За якою програмою навчаються учні з особливими освітніми потребами?
  • До кого можуть вернутися батьки/законні представники за консультацією в період відкриття інклюзивного класу?

Зібрані запитання та відповіді увійдуть в оновлену версію посібника «Інклюзивна освіта від А до Я: посібник для педагогів і батьків».

Інформація за посиланням:

РОЗДІЛ ІІІ ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ

Інклюзивна освіта від А до Я: посібник для педагогів і батьків

Ресурсний центр підтримки інклюзивної освіти продовжує відповідати на актуальні запитання педагогів та батьків. Пропонуємо для ознайомлення:

Розділ II: Що потрібно знати про дистанційне навчання учнів з особливими освітніми потребами?

  • Що таке дистанційне навчання?
  • Чи залучаються діти з особливими освітніми потребами до дистанційного навчання?
  • В якому документі можна знайти рекомендації щодо організації дистанційного навчання?
  • Яка роль команди психолого-педагогічного супроводу під час організації онлайн-навчання учнів з особливими освітніми потребами?
  • Як співпрацює вчитель і асистент вчителя під час карантину?
  • Як команда психолого-педагогічного супроводу співпрацює з ІРЦ під час карантину?
  • Що потрібно враховувати під час підготовки презентаційного матеріалу для онлайн навчання?

Інформація розділу за посиланням:

РОЗДІЛ 2 Що потрібно знати про дистанційне навчання учнів з особливими освітніми потребами під час карантину?