Посилання на сайт МОН:
Archive for 26.05.2020
З 1 ЧЕРВНЯ МОЖЕ БУТИ ВІДНОВЛЕНО РОБОТУ ІНКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНИХ ЦЕНТРІВ – ЛИСТ МОН
Інклюзивна освіта від А до Я: посібник для педагогів і батьків
Ресурсний центр підтримки інклюзивної освіти Інституту післядипломної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка продовжує відповідати на актуальні запитання батьків та педагогів.
Розділ IV: Що потрібно знати про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої освіти?
- У якому документі описано що таке команда психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами та які завдання вона виконує?
- Хто затверджує персональний склад команди психолого-педагогічного супроводу у закладі загальної середньої освіти?
- Чи потрібно для кожного учня з особливими освітніми потребами затверджувати наказ про персональну команду психолого-педагогічного супроводу?
- Хто входить до складу команди психолого-педагогічного супроводу учня з особливими освітніми потребами у закладі загальної середньої освіти?
- Як організовується діяльність команди психолого-педагогічного супроводу?
- Чи потрібно фіксувати рішення команди психолого-педагогічного супроводу?
- Які завдання виконує команда психолого-педагогічного супроводу?
- Які основні функції виконує адміністрація закладу освіти?
- Які основні функції виконує вчитель початкових класів (класний керівник), вчителі предметів?
- Які основні функції виконує асистент учителя?
- Які основні функції виконує практичний психолог?
- Які основні функції виконують вчителі-дефектологи?
- Які основні функції виконує соціальний педагог?
- Яку роль виконують батьки як учасники команди психолого-педагогічного супроводу?
Зібрані запитання та відповіді розміщуватимуться в розділах посібника «Інклюзивна освіта від А до Я: посібник для педагогів та батьків».
Інформація за посиланням:
Інклюзивна освіта від А до Я: посібник для педагогів і батьків
Продовжуємо відповідати на актуальні запитання педагогів і батьків.
Пропонуємо для ознайомлення:
РОЗДІЛ ІІІ: ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ
- Що таке інклюзивне навчання?
- Хто такі особи з особливими освітніми потребами?
- В якому документі визначено особливості організації інклюзивного навчання в закладах загальної середньої освіти?
- Які документи надають батьки/законні представники дитини для відкриття інклюзивного класу?
- Скільки учнів з особливими освітніми потребами може навчатися в інклюзивному класі?
- За якою програмою навчаються учні з особливими освітніми потребами?
- До кого можуть вернутися батьки/законні представники за консультацією в період відкриття інклюзивного класу?
Зібрані запитання та відповіді увійдуть в оновлену версію посібника «Інклюзивна освіта від А до Я: посібник для педагогів і батьків».
Інформація за посиланням:
РОЗДІЛ ІІІ ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ
Інклюзивна освіта від А до Я: посібник для педагогів і батьків
Ресурсний центр підтримки інклюзивної освіти продовжує відповідати на актуальні запитання педагогів та батьків. Пропонуємо для ознайомлення:
Розділ II: Що потрібно знати про дистанційне навчання учнів з особливими освітніми потребами?
- Що таке дистанційне навчання?
- Чи залучаються діти з особливими освітніми потребами до дистанційного навчання?
- В якому документі можна знайти рекомендації щодо організації дистанційного навчання?
- Яка роль команди психолого-педагогічного супроводу під час організації онлайн-навчання учнів з особливими освітніми потребами?
- Як співпрацює вчитель і асистент вчителя під час карантину?
- Як команда психолого-педагогічного супроводу співпрацює з ІРЦ під час карантину?
- Що потрібно враховувати під час підготовки презентаційного матеріалу для онлайн навчання?
Інформація розділу за посиланням: