Ресурсний центр підтримки інклюзивної освіти Інституту післядипломної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка продовжує відповідати на актуальні запитання батьків та педагогів.
Розділ IV: Що потрібно знати про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої освіти?
- У якому документі описано що таке команда психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами та які завдання вона виконує?
- Хто затверджує персональний склад команди психолого-педагогічного супроводу у закладі загальної середньої освіти?
- Чи потрібно для кожного учня з особливими освітніми потребами затверджувати наказ про персональну команду психолого-педагогічного супроводу?
- Хто входить до складу команди психолого-педагогічного супроводу учня з особливими освітніми потребами у закладі загальної середньої освіти?
- Як організовується діяльність команди психолого-педагогічного супроводу?
- Чи потрібно фіксувати рішення команди психолого-педагогічного супроводу?
- Які завдання виконує команда психолого-педагогічного супроводу?
- Які основні функції виконує адміністрація закладу освіти?
- Які основні функції виконує вчитель початкових класів (класний керівник), вчителі предметів?
- Які основні функції виконує асистент учителя?
- Які основні функції виконує практичний психолог?
- Які основні функції виконують вчителі-дефектологи?
- Які основні функції виконує соціальний педагог?
- Яку роль виконують батьки як учасники команди психолого-педагогічного супроводу?
Зібрані запитання та відповіді розміщуватимуться в розділах посібника «Інклюзивна освіта від А до Я: посібник для педагогів та батьків».
Інформація за посиланням: