Archive for 19.05.2020

Інклюзивна освіта від А до Я: посібник для педагогів і батьків

Ресурсний центр підтримки інклюзивної освіти Інституту післядипломної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка продовжує відповідати на актуальні запитання батьків та педагогів.

Розділ IV: Що потрібно знати про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої освіти?

  • У якому документі описано що таке команда психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами та які завдання вона виконує?
  • Хто затверджує персональний склад команди психолого-педагогічного супроводу у закладі загальної середньої освіти?
  • Чи потрібно для кожного учня з особливими освітніми потребами затверджувати наказ про персональну команду психолого-педагогічного супроводу?
  • Хто входить до складу команди психолого-педагогічного супроводу учня з особливими освітніми потребами у закладі загальної середньої освіти?
  • Як організовується діяльність команди психолого-педагогічного супроводу?
  • Чи потрібно фіксувати рішення команди психолого-педагогічного супроводу?
  • Які завдання виконує команда психолого-педагогічного супроводу?
  • Які основні функції виконує адміністрація закладу освіти?
  • Які основні функції виконує вчитель початкових класів (класний керівник), вчителі предметів?
  • Які основні функції виконує асистент учителя?
  • Які основні функції виконує практичний психолог?
  • Які основні функції виконують вчителі-дефектологи?
  • Які основні функції виконує соціальний педагог?
  • Яку роль виконують батьки як учасники команди психолого-педагогічного супроводу?

Зібрані запитання та відповіді розміщуватимуться в розділах посібника «Інклюзивна освіта від А до Я: посібник для педагогів та батьків».

Інформація за посиланням:

Розділ IV: Що потрібно знати про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої освіти?