^AB28B71288D7F0A5D954A8118B9D427CC1C835338485D04F71^pimgpsh_fullsize_distr29 жовтня 2018 року фахівці Ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка, проводили навчання для педагогів закладів дошкільної освіти Дніпровського району м. Києва щодо розробки індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами.

Педагоги отримали відповіді на питання:

  • хто розробляє індивідуальну програму розвитку?
  • хто може бути додатково залучений до розробки індивідуальної програми розвитку?
  • яка роль кожного члена команди супроводу та якою повинна бути взаємодія між усіма учасниками команди супроводу дитини з особливими освітніми потребами?

^F19F7CF2B48C4FE53A8DEDCB3E214379EFC11037E04F21F31E^pimgpsh_fullsize_distr

Також протягом зустрічі учасники мали можливість попрацювати практично над формулюванням цілей та завдань за допомогою критеріїв SMART при розробці індивідуальної навчальної програми. Аналізуючи особливості розвитку дитини, яка має особливі освітні потреби,  педагоги визначали в яких випадках краще використовувати адаптації та які саме, а в яких випадках модифікацій.

На зустрічі були присутні фахівці Інклюзивно-ресурсного центру Дніпровського району, які в подальшому будуть надавати методичну та консультаційну підтримку педагогам свого району.

Ресурсний центр підтримки інклюзивної освіти висловлює вдячність педагогам Дніпровського району за активність та професіоналізм у навчанні та вихованні дітей з особливими освітніми потребами.

Запит навчального закладу – це ініціатива педагогів отримати знання щодо організації інклюзивного навчання в закладах загальної середньої та дошкільної освіти міста Києва.

Залишити відповідь