«Інклюзивне навчання: інновації у нормативному та методичному забезпеченні процесу»

«Інклюзивне навчання: інновації у нормативному та методичному забезпеченні процесу» – такою була тема робочої наради, організованої управлінням дошкільної, загальної середньої та позашкільної освіти Департаменту освіти і науки виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) спільно з ресурсним центром підтримки інклюзивної освіти ІППО Київського університету імені Бориса Грінченка.

Учасниками наради були керівники інклюзивно-ресурсних центрів, методисти районних науково-методичних центрів, які відповідають за навчання дітей з особливими освітніми потребами, а також соціально-психологічну службу у районах м. Києва.

Такий інклюзивний підхід ще раз підкреслив важливість командного підходу у процесі розвитку інклюзивної освіти.

Участь представників директорату інклюзивної та позашкільної освіти Міністерства освіти і науки України Хіврич Валентини Володимирівни (генеральний директор директорату інклюзивної та позашкільної освіти) та Набоченко Ольги Олександрівни (державний експерт директорату інклюзивної та позашкільної освіти) дала можливість відповісти на запитання, які зараз найбільше хвилюють ІРЦ.

Учасники наради також обговорили основні етапи проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки, складання висновку та подальшого розроблення індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами.

Приємно і важливо було те, що нарада проходила на базі спеціалізованої школи №41 ім. З.К. Слюсаренка, яка вже багато років приймає дітей з особливими потребами. Директор школи Фенченко Н.М. та психолог Четверікова Н.В. не тільки розповіли про історію цього процесу, а й поділилися своїми успіхами та надихнули учасників продовжувати свою справу.

Найбільш активні учасники домовилися продовжувати працювати над написанням висновку ІРЦ на базі РЦПІО – тому чекаємо, а день і час повідомимо якнайшвидше!

Залишити відповідь