Інклюзивна освіта від А до Я: посібник для педагогів і батьків

Продовжуємо відповідати на актуальні запитання педагогів і батьків.

Пропонуємо для ознайомлення:

РОЗДІЛ ІІІ: ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ

  • Що таке інклюзивне навчання?
  • Хто такі особи з особливими освітніми потребами?
  • В якому документі визначено особливості організації інклюзивного навчання в закладах загальної середньої освіти?
  • Які документи надають батьки/законні представники дитини для відкриття інклюзивного класу?
  • Скільки учнів з особливими освітніми потребами може навчатися в інклюзивному класі?
  • За якою програмою навчаються учні з особливими освітніми потребами?
  • До кого можуть вернутися батьки/законні представники за консультацією в період відкриття інклюзивного класу?

Зібрані запитання та відповіді увійдуть в оновлену версію посібника «Інклюзивна освіта від А до Я: посібник для педагогів і батьків».

Інформація за посиланням:

РОЗДІЛ ІІІ ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ

Залишити відповідь