Продовжуємо відповідати на актуальні запитання педагогів і батьків.
Пропонуємо для ознайомлення:
РОЗДІЛ ІІІ: ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ
- Що таке інклюзивне навчання?
- Хто такі особи з особливими освітніми потребами?
- В якому документі визначено особливості організації інклюзивного навчання в закладах загальної середньої освіти?
- Які документи надають батьки/законні представники дитини для відкриття інклюзивного класу?
- Скільки учнів з особливими освітніми потребами може навчатися в інклюзивному класі?
- За якою програмою навчаються учні з особливими освітніми потребами?
- До кого можуть вернутися батьки/законні представники за консультацією в період відкриття інклюзивного класу?
Зібрані запитання та відповіді увійдуть в оновлену версію посібника «Інклюзивна освіта від А до Я: посібник для педагогів і батьків».
Інформація за посиланням:
РОЗДІЛ ІІІ ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ