Особливості оцінювання навчальних досягнень учнів в інклюзивному класі

images22 квітня 2015 року в Інституті післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка (проспект Тичини, 17) відбудеться навчально-методичний семінар «Особливості оцінювання навчальних досягнень учнів в інклюзивному класі», що проводитиметься в рамках постійно діючої «Школи інклюзивної освіти». Початок о 15.00.

Всіх бажаючих взяти участь у семінарі просимо зареєструватись не пізніше 17 квітня 2015 року.

Метою семінару є ознайомити учасників семінару з особливостями оцінювання навчальних досягнень учнів в інклюзивному класі.

Під час семінару будуть розглянуті наступні питання:

Особливості оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами (Інна Василівна Луценко, науковий співробітник Інституту спеціальної педагогіки НАПН України);

Практика реагування на втручання. Моніторинг прогресу розвитку (Юлія Михайлівна Найда, старший викладач кафедри соціальної психології, корекційної та інклюзивної освіти Інституту людини КУ імені Бориса Грінченка);

– Інші методи оцінювання в інклюзивному класі: приклади з практики (Жанна Володимирівна Гриневич, вчитель інклюзивного класу загальноосвітньої школи № 15 м.Біла Церква).

Програма навчально-методичного семінару «Особливості оцінювання навчальних досягнень учнів в інклюзивному класі»

Цільовою аудиторією семінару є  методисти РНМК, представники міської і районних у м. Києві ПМПК, Центрів практичної психології, заступники керівників, педагоги, асистенти вчителів дошкільних і загальноосвітніх навчальних закладів з інклюзивними та спеціальними групами/класами навчання. Запрошуємо до участі! 

Залишити відповідь