Навчально-методичний посібник «Соціальна інклюзія»

7e3287fa951fb39439385b52d41cc02eУ навчально-методичному посібнику «Соціальна інклюзія» розглядаються поняття «соціальної ізоляції», «соціальної інклюзії» та «соціальної інтеграції»; представлено поняття, принципи  та складові інклюзії та інклюзивної освіти; розглянуто труднощі, які виникають під час впровадження інклюзивної освіти; проаналізовано досвід реалізації програм та проектів громадсько-активних шкіл України, спрямованих на забезпечення соціальної інклюзії.

Посібник адресовано керівникам загальноосвітніх навчальних закладів, методичним, науково-педагогічним та науковим працівникам, слухачам курсів підвищення кваліфікації керівних та педагогічних кадрів освіти, представникам громадських організацій, науковцям, членам шкільних громад та іншим фахівцям, зацікавленим у розвитку місцевої громади.

Навчально-методичний посібник «Соціальна інклюзія» є частиною серії науково-методичних матеріалів «Стандарти громадсько-активної школи», що складається з дев’яти взаємопов’язаних частин, що представляють собою окремі навчально-методичні посібники відповідно до кожного стандарту якості діяльності громадсько-активної школи, а саме: «Лідерство», «Партнерство», «Соціальна інклюзія», «Послуги», «Волонтерство», «Навчання впродовж усього життя», «Розвиток громади», «Залучення батьків» та «Шкільна культура».

Стандарти громадсько-активної школи: соціальна інклюзія: навчально-методичний посібник / Найда Ю.М., Ткаченко Л.М. Під заг. ред. Даниленко Л.І., — К.: ТОВ «Видавничий дім «Плеяди», 2014. — 68 с.

Серія науково-методичних матеріалів «Стандарти громадсько-активної школи» схвалена для використання Міністерством освіти і науки України (протокол № 2 від 05 березня 2014 року).

Завантажити посібник

Залишити відповідь