Навчально-практичний семінар «Індивідуалізація освітнього процесу в умовах інклюзивного навчання»

тренер_І.Луценко5 червня 2015 року відбувся перший навчально-практичний семінар «Індивідуалізація освітнього процесу в умовах інклюзивного навчання». Захід проведено в рамках навчального проекту «Інклюзивна освіта для дітей із синдромом Дауна», який розпочато науково-методичним центром інклюзивної освіти Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка спільно з Всеукраїнською благодійною організацією «Даун Синдром».

До проекту залучено 37 фахівців 24-ох дитячих садочків загальноосвітнього та спеціального типів м. Києва, в яких виховуються діти із синдромом Дауна.

У ході роботи першої сесії учасників семінару було ознайомлено з:

  • основними принципами інклюзивної освіти;
  • нормативно-правовим забезпеченням інклюзивної освіти;
  • відмінностями між інклюзією та інтеграцією;
  • умовами запровадження інклюзивної освіти.

учасникиУ ході роботи другої сесії було акцентовано увагу щодо розроблення індивідуальної програми розвитку для дитини зі синдромом Дауна, яка виховується в умовах дошкільного навчального закладу. Учасники семінару мали можливість практично попрацювати у малих групах та розробити індивідуальну програму розвитку для такої дитини. Також учасники представили свої напрацювання та колективно обговорили отримані результати.

Залишити відповідь