The page you trying to reach does not exist, or has been moved. Please use the menus or the search box to find what you are looking for
Latest Posts
- Навчальний модуль: “Організація інклюзивного навчання у закладі загальної середньої освіти: законодавчий аспект”
- Національна стратегія із створення безбар’єрного простору в Україні на період до 2030 року
- Навчальний модуль “Організація інклюзивного навчання у закладі загальної середньої освіти: законодавчий аспект”
- Серпневий освітній форум 2023 р. Секція для асистентів вчителів закладів загальної середньої освіти.
- Методичні рекомендації для закладів загальної середньої освіти «Безпечне освітнє середовище: Надання індивідуальної підтримки учням з особливими освітніми потребами під час підготовки до реагування на надзвичайні ситуації».
- Організація інклюзивного навчання у закладі дошкільної освіти: законодавчий аспект. Частина І
- Організація інклюзивного навчання у закладі дошкільної освіти:законодавчий аспект
- Рівні підтримки в освітньому процесі
- П’ятий рівень підтримки в освітньому процесі
- Четвертий рівень підтримки в освітньому процесі
- Третій рівень підтримки в освітньому процесі
- Інформаційна підтримка від Ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти
- Другий рівень підтримки у освітньому процесі
- Перший рівень підтримки у освітньому процесі
- Щодо роботи асистента вчителя в умовах дистанційного навчання
- Організація інклюзивного навчання 2022/2023 н.р.: перелік документів
- Інформація від МОН України: як пройти повторну комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини на тимчасово окупованій території?
- “Словник інклюзивності” від І до XV розділу.
- Словник інклюзивності. Розділ 15.
- Словник інклюзивності. Розділ 14.
- Словник інклюзивності. Розділ 13.
- Словник інклюзивності. Розділ 12.
- Словник інклюзивності. Розділ 11.
- Словник інклюзивності. Розділ 10.
- Словник інклюзивності. Розділ 9.
- Словник інклюзивності. Розділ 8.
- “Словник інклюзивності”
- Словник інклюзивності. Розділ 7.
- Словник інклюзивності. Розділ 6.
- Словник інклюзивності. Розділ 5.
- Словник інклюзивності. Розділ 4.
- Словник інклюзивності. Розділ 3.
- Словник інклюзивності. Розділ 2.
- Словник інклюзивності
- Корисні ресурси для педагогів, батьків, дітей та інших учасників освітнього процесу
- Контакти інклюзивно-ресурсних центрів міста Києва у період воєнного стану
- Матеріали для педагогів та батьків щодо психолого-педагогічного супроводу дітей дошкільного та шкільного віку
- Телеграм-канал “Посміхнись: для дітей та дорослих”
- Нормативно-правова база для освітян у період воєнного стану
- Поради батькам у період воєнного стану
- Партнерство вчителя та асистента вчителя
- Рекомендації педагогам закладів освіти у період воєнного стану
- Організація інклюзивного навчання у період воєнного стану
- Інклюзивна підтримка
- Телеграм-канал “Посміхнись: для дітей та дорослих”
- Інклюзивно-ресурсні центри: організація роботи у період воєнного стану
- Наказ МОН України №274 «Про деякі питання організації здобуття загальної середньої освіти та освітнього процесу в умовах воєнного стану в Україні»
- Про роботу інклюзивно-ресурсних центрів та організацію освітнього процесу для осіб з особливими освітніми потребами у період воєнного стану
- Онлайн-підтримка для дітей з особливими освітніми потребам
- Що робити батькам дітей з особливими освітніми потребами, якщо їм потрібно отримати копію висновку про комплексну оцінку?
- UNICEF Ukraine разом із Міністерством освіти й науки запустили дитячий онлайн-садок НУМО з відеозаняттями для дітей віком від 3 до 6 років.
- Система автоматизованої роботи інклюзивно-ресурсних центрів. Інструкція користувача: для директорів закладів освіти
- Методичні рекомендації для інклюзивно-ресурсних центрів щодо визначення категорій (типології) освітніх труднощів у осіб з особливими освітніми потребами та рівнів підтримки в освітньому процесі
- Рівні підтримки. Інфографіка від Державної служби якості освіти України
- “Інклюзія від А до Я: порадник для фахівців інклюзивно-ресурсних центрів”
- Школа інклюзивної освіти: Інклюзія від А до Я
- Громадські обговорення стратегії зі створення безбар’єрного простору в Україні
- Практика асистента педагога: міжнародний й український контекст: результати дослідження
- Дистанційний модуль: Організація інклюзивного навчання у закладі загальної середньої освіти:законодавчі аспекти”
Pages
- #3461 (без назви)
- Lost Password
- Register
- Reset Password
- Індекс інклюзії
- Інклюзія в освіті
- Інклюзивна освіта: основні поняття та принципи
- Інклюзивна підтримка у період воєнного стану: поради та рекомендації
- Інклюзивний навчальний заклад
- Інклюзивний ресурсний центр
- Інструктивно-методичні листи Міністерства освіти і науки України
- Інтернет ресурси
- Історії успіху
- Архів_вісники
- Видання
- Вихід
- Вхід
- Діяльність Центру
- З досвіду роботи
- Завдання та основні напрями роботи Центру
- Закони України
- Контакти
- Міжнародно-правові документи
- Медіатека
- Накази Міністерства освіти і науки України
- Освітня безбар’єрність
- Підвищення кваліфікації
- Положення про Центр
- Посада асистента вчителя в українському законодавстві
- Постанови та розпорядження Кабінету Міністрів України
- Про Центр
- Рівні підтримки: інформаційні матеріали
- Ресурси
- РЕСУРСНИЙ ЦЕНТР ПІДТРИМКИ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ
- Склад Центру
- Словник інклюзивності
- Статті
- Укази Президента України