Archive for 27.06.2018

0b2e9e111dba4dd575340d2a532a5092Усе більша кількість серйозних доказів впливу дошкільної освіти на розвиток дітей відповідного віку стимулює зусилля з покращення доступу до дошкільної освіти, але в аспекті забезпечення її якості і досі існують проблеми. Хоча досвід показує, що саме кадри є одним із найважливіших факторів впливу на якість послуг закладів, це питання відносно мало досліджене. Детальніше

Тематичний курс для асистентів вчителів які працюють в інклюзивних класах

Триває тематичний курс для асистентів вчителів які працюють в інклюзивних класах.

Організатором курсу є НМЦ інклюзивної освіти Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка

Навчання триватиме з 14 червня по 20 червня 2018 року. Детальніше

Формула щасливого навчання та вчителювання

429b570153279255318256ee2846e079Тетяна Мирошниченко, директор приватної школи «Перша ластівка», тренер ВФ «Крок за кроком»: «Процес навчання найкраще проходить тоді, коли учень забуває, що вчиться. Якщо учень подану на уроці інформацію вважає важливою, зростає увага, сприймається все, що говорить вчитель і нейрони мозку стають активними. А якщо ні – мозок дитини просто симулює процес навчання. І якщо ми, педагоги, справді ідемо в Нову українську школу, то дорога туди лежить через щасливе учителювання до щасливого навчання! Бо хто сказав, що ми не можемо змінити світ!» Детальніше

Громадянські компетентності

061362ba49c37bbe8778ca6c22455f82Мирослава Товкало, заступник директора ЛОІПО, тренер Нової української школи: «Важливе завдання Нової української школи – формувати громадянські компетентності учнів. Я би навіть сказала, найважливіше завдання. Незалежно від того, ким стануть наші учні – програмістами, математиками, фізиками чи поліглотами, – кожен із них має стати добрим громадянином України. Які ризики я бачу в цьому процесі? Дуже часто наші вчителі бачать формування громадянських компетентностей через тексти, а точніше через засвоєння певного фактажу. А насправді це міф». Детальніше

Розвиваємо соціальні та громадянські компетентності з першого класу

603819e753201981cda8a7e667c6541bОльга Банах, викладач ЛОІППО, тренер ВФ «Крок за кроком»: «Сучасна освітня політика наголошує на цінності дитинства. Педагоги та батьки повинні допомогти дитині розпізнати, розвинути її задатки та природні обдарування, допомогти дитині стати неповторною Особистістю, впевненою у собі, з бажанням проявляти себе, творити себе, пізнавати і досліджувати світ. Вже з першого класу Державний стандарт пропонує розвивати у дітей соціальні та громадянські компетентності. Щоб бути дієвим громадянином, а не просто жителем! І це справді важливо». Детальніше

Цінності демократії

c821ca64b2a8204ac72d800c9eae7160Ольга Боярчук, старший викладач КВНЗ КОР «Академія неперервної освіти», тренер ВФ «Крок за кроком»: «Від того, наскільки кожен громадянин та громадянка усвідомить сутність, важливість та глибину цінностей демократії, залежатиме те світло, яке виведе нас на новий рівень:вільна людина – розвинене громадянське суспільство – сильна держава. Що ж для цього може зробити кожен учитель, учителька? Три простих кроки:

  1. Знати та розуміти сутність громадянської освіти.
  2. Сповідувати цінності та демонструвати особистий приклад у повсякденному житті: особистому та професійному.
  3. Сприяти розумінню та оволодінню цінностями всіма учасниками освітнього процесу, формувати компетентності через щоденну практичну діяльність.

Детальніше

Аналіз політики переходу між різними рівнями освіти для дітей з особливими потребами

45ed7ceeeeff6dd26967169ae4075acbПерехідні періоди між різними рівнями освіти є певним викликом для усіх дітей та їхніх родин – дуже часто вони супроводжуються такими емоціями, як страх невідомого, занепокоєння щодо справдження очікувань: як власних, так і майбутніх членів колективу. Це особливо має місце, коли ми говоримо про дітей з особливими освітніми потребами. Детальніше

Зміст та структура модуля “Інклюзивна освіта”

Наталія Софій, завідувач НМЦ інклюзивної освіти, директор Всеукраїнського фонду “Крок за кроком” розповідає про зміст та структуру модуля “Інклюзивна освіта”.