Archive for Трейтяк Аліна

2 квітня – Всесвітній день поширення інформації про аутизм

Дивовижні речі трапляються – інформаційне відео

Міжнародна класифікація функціонування, обмеження життєдіяльності та здоров’я дітей і підлітків (МКФ-ДП)

Документ

Міжнародна класифікація функціонування, обмеження життєдіяльності та здоров’я дітей і підлітків (МКФ-ДП) включає в себе подальшу детальну інформацію про застосування МКФ при документуванні характеристик дітей та підлітків  віком до 18 років. МКФ-ДП пропонує концептуальні рамки та  єдину   стандартизовану термінологічну  мову для позначення проблем, які проявляються  в  ранньому дитинстві, дитячому і підлітковому віці, включаючи функції та структури організму, обмеження активності та участі, а також фактори навколишнього середовища, що мають важливе значення для дітей і підлітків.

МОН пропонує до громадського обговорення проєкт наказу “Про затвердження примірного положення про психолого-педагогічний консиліум”

Пропозиції та зауваження до проєкту  надсилати на е-мейл: inclusion@mon.gov.ua до 07.04.2020 року

Проєкт наказу МОН “Про затвердження примірного положення про психолого-педагогічний консиліум”

Лекція-візуалізація «Законодавчі аспекти організації інклюзивного навчання у закладах освіти»

Одним із завдань Ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка є підвищення рівня компетентності посадових осіб міської та районних у місті Києві державних адміністрацій та органів місцевого самоврядування щодо надання освітніх послуг дітям з особливими освітніми потребами;

20 та 21 лютого 2020 року відбулася лекція-візуалізація «Законодавчі аспекти організації інклюзивного навчання у закладах освіти». На лекцію запросили:

  • 20.02.2020 психолог ІРЦ, спеціаліст районного управління освіти та методист районного науково-методичного центру, які відповідають за організацію освітнього процесу для осіб з особливими освітніми потребами у закладах дошкільної освіти;
  • 21.02.2020 директор ІРЦ, спеціаліст районного управління освіти та методист районного науково-методичного центру, які відповідають за організацію освітнього процесу для осіб з особливими освітніми потребами у закладах загальної середньої освіти.

Розглянули основні законодавчі аспекти, які регламентують впровадження інклюзивного навчання в закладах дошкільної освіти та закладах загальної середньої освіти.

Дякуємо учасникам за участь!

Зустріч з вихователями-методистами закладів дошкільної освіти та заступниками директорів закладів загальної середньої освіти Деснянського району міста Києва

Ресурсним центром підтримки інклюзивної освіти Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка  проведено зустріч з представниками закладів загальної середньої освіти (заступники директорів) та закладів дошкільної освіти (вихователі-методисти) у рамках декади «Синергія в інклюзії», яка проводиться в Деснянському районі міста Києва.

Захід був спрямований на ознайомлення учасників з порядком організації інклюзивного навчання в закладах освіти.

Висловлюємо вдячність організаторам та учасникам  за активність та зацікавленість!

Наші контакти: rcpio.ippo@kubg.edu.ua

Цикл тренінгів з теми “Розроблення індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами” для працівників ІРЦ

У період з 16 жовтня по 18 жовтня 2019 року, Ресурсним центром підтримки інклюзивної освіти ІППО Київського університету імені Бориса Грінченка, був успішно проведений цикл тренінгів з теми «Розроблення індивідуальної програми розвитку дитини/учня з особливими освітніми потребами»

18 жовтня 2019 року працювали з працівниками ІРЦ №2 Дарницького району, ІРЦ №3 Деснянського району, ІРЦ №4 Дніпровського району міста Києва.

Навчанням охоплено близько 60 працівників інклюзивно-ресурсних центрів міста Києва, які залучаються з консультативною роботою у команди супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі освіти.

Теоретично та практично опрацьовано механізм використання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами: використання модифікацій та адаптацій, врахування сильних сторін дитини, заповнення бланку індивідуальної програми розвитку, залучення фахівців, і ще багато запитань, які виникають у педагогів закладів освіти.

Висловлюємо вдячність директорам та працівникам інклюзивно-ресурсних центрів за активну позицію підтримки команд закладів освіти та відданість обраній професії!

Методичний супровід для працівників ІРЦ в дії!

17 жовтня 2019 року відбувся тренінг для працівників інклюзивно-ресурсних центрів міста Києва на базі ІРЦ №10 Шевченківського району міста Києва.

Розгляд актуальної теми «Розроблення індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами».

Разом з командами ІРЦ №10 Шевченківського району, ІРЦ №9 Солом’янського району, ІРЦ №5 Оболонського району та ІРЦ №6 Печерського району м. Києва обговорили питання, які виникають під час консультаційної роботи з педагогами закладів освіти.

Висловлюємо вдячність учасникам за активну роботу під час тренінгу!

Навчання продовжується. Успіхів!

Навчання для працівників інклюзивно-ресурсних центрів міста Києва

16 жовтня 2019 року розпочався цикл тренінгів для працівників інклюзивно-ресурсних центрів міста Києва.

Навчання проводить Ресурсний центр підтримки інклюзивної освіти Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка

Відповідно до запиту фахівців ІРЦ актуальною темою для тренінгів є «Розроблення індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами».

Разом з командами ІРЦ №8 Святошинського району, ІРЦ №1 Голосіївського району та ІРЦ №7 Подільського району опрацювали такі питання:

  • Алгоритм розроблення індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами.
  • Практична робота. Використання адаптацій/модифікацій відповідно до потреб та можливостей дитини/учня з особливими освітніми потребами.
  • Роль фахівців ІРЦ у команді супроводу та під час розроблення індивідуальної програми розвитку ( ІПР)

Висловлюємо вдячність працівникам ІРЦ за активну роботу!

Навчання стартувало. Успіхів!