Archive for Трейтяк Аліна

Цикл тренінгів з теми “Розроблення індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами” для працівників ІРЦ

У період з 16 жовтня по 18 жовтня 2019 року, Ресурсним центром підтримки інклюзивної освіти ІППО Київського університету імені Бориса Грінченка, був успішно проведений цикл тренінгів з теми «Розроблення індивідуальної програми розвитку дитини/учня з особливими освітніми потребами»

18 жовтня 2019 року працювали з працівниками ІРЦ №2 Дарницького району, ІРЦ №3 Деснянського району, ІРЦ №4 Дніпровського району міста Києва.

Навчанням охоплено близько 60 працівників інклюзивно-ресурсних центрів міста Києва, які залучаються з консультативною роботою у команди супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі освіти.

Теоретично та практично опрацьовано механізм використання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами: використання модифікацій та адаптацій, врахування сильних сторін дитини, заповнення бланку індивідуальної програми розвитку, залучення фахівців, і ще багато запитань, які виникають у педагогів закладів освіти.

Висловлюємо вдячність директорам та працівникам інклюзивно-ресурсних центрів за активну позицію підтримки команд закладів освіти та відданість обраній професії!

Методичний супровід для працівників ІРЦ в дії!

17 жовтня 2019 року відбувся тренінг для працівників інклюзивно-ресурсних центрів міста Києва на базі ІРЦ №10 Шевченківського району міста Києва.

Розгляд актуальної теми «Розроблення індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами».

Разом з командами ІРЦ №10 Шевченківського району, ІРЦ №9 Солом’янського району, ІРЦ №5 Оболонського району та ІРЦ №6 Печерського району м. Києва обговорили питання, які виникають під час консультаційної роботи з педагогами закладів освіти.

Висловлюємо вдячність учасникам за активну роботу під час тренінгу!

Навчання продовжується. Успіхів!

Навчання для працівників інклюзивно-ресурсних центрів міста Києва

16 жовтня 2019 року розпочався цикл тренінгів для працівників інклюзивно-ресурсних центрів міста Києва.

Навчання проводить Ресурсний центр підтримки інклюзивної освіти Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка

Відповідно до запиту фахівців ІРЦ актуальною темою для тренінгів є «Розроблення індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами».

Разом з командами ІРЦ №8 Святошинського району, ІРЦ №1 Голосіївського району та ІРЦ №7 Подільського району опрацювали такі питання:

  • Алгоритм розроблення індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами.
  • Практична робота. Використання адаптацій/модифікацій відповідно до потреб та можливостей дитини/учня з особливими освітніми потребами.
  • Роль фахівців ІРЦ у команді супроводу та під час розроблення індивідуальної програми розвитку ( ІПР)

Висловлюємо вдячність працівникам ІРЦ за активну роботу!

Навчання стартувало. Успіхів!

Методичні рекомендації щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами в закладах освіти в 2019/2020 н.р.

Навчання асистентів вчителів закладів загальної середньої освіти міста Києва

«Асистент вчителя, вчитель, вся команда супроводу дитини з особливими освітніми потребами – це крила, а ДИТИНА – птах, якому ми допомагаємо злетіти»
У період з 3 червня по 22 червня 2019 року пройшло навчання для 117 асистентів вчителів закладів загальної середньої освіти міста Києва.
За програмою курсу асистенти вчителів отримали знання з таких тем:
– «Філософія інклюзивного навчання»
– «Нормативно-правове забезпечення інклюзивного навчання»
– «Розроблення індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами»
– «Діти з особливими освітніми потребами: практичні поради»
– «Асистент вчителя інклюзивного класу»
Учасники навчання мали можливість поділилися досвідом роботи у своїх закладах освіти, обговорили історії успіху та разом шукати шляхи вирішення із проблемних ситуацій.
Позитивний приклад показали мами діток з особливими освітніми потребами, які працюють асистентами вчителів у інклюзивному класі.
Методисти Ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти ІППО Київського університету імені Бориса Грінченка висловлюють вдячність учасникам навчання, за відданість своїй роботі, за бажання розвиватися в напрямку роботи з учнями з особливими освітніми потребами.
По закінченню навчання учасники отримали сертифікат, який зможуть використати під час проходження курсів підвищення кваліфікації.
До нових зустрічей в новому навчальному році!
З повагою, Ресурсний центр підтримки інклюзивної освіти Інституту післядипломної педагогічної освіти
Київського університету імені Бориса Грінченка!

Відкриття Ресурсного центру підтримки студентів з інвалідністю

14 лютого 2019 року в Київському університеті імені Бориса Грінченка відбулося офіційне відкриття Ресурсного центру підтримки студентів з інвалідністю.

Головною його метою є створення рівних можливостей для студентів з інвалідністю, шляхом здійснення технічного, педагогічного, психологічного, соціально-педагогічного супроводу та надання допомоги в набутті фахових компетентностей.

Супровід розпочинається з моменту звернення людини з інвалідністю до Університету й охоплює процеси підготовки до вступу, вступу, навчання та працевлаштування.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Інклюзивне навчання: інновації у нормативному та методичному забезпеченні процесу»

«Інклюзивне навчання: інновації у нормативному та методичному забезпеченні процесу» – такою була тема робочої наради, організованої управлінням дошкільної, загальної середньої та позашкільної освіти Департаменту освіти і науки виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) спільно з ресурсним центром підтримки інклюзивної освіти ІППО Київського університету імені Бориса Грінченка.

Учасниками наради були керівники інклюзивно-ресурсних центрів, методисти районних науково-методичних центрів, які відповідають за навчання дітей з особливими освітніми потребами, а також соціально-психологічну службу у районах м. Києва.

Такий інклюзивний підхід ще раз підкреслив важливість командного підходу у процесі розвитку інклюзивної освіти.

Участь представників директорату інклюзивної та позашкільної освіти Міністерства освіти і науки України Хіврич Валентини Володимирівни (генеральний директор директорату інклюзивної та позашкільної освіти) та Набоченко Ольги Олександрівни (державний експерт директорату інклюзивної та позашкільної освіти) дала можливість відповісти на запитання, які зараз найбільше хвилюють ІРЦ.

Учасники наради також обговорили основні етапи проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки, складання висновку та подальшого розроблення індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами.

Приємно і важливо було те, що нарада проходила на базі спеціалізованої школи №41 ім. З.К. Слюсаренка, яка вже багато років приймає дітей з особливими потребами. Директор школи Фенченко Н.М. та психолог Четверікова Н.В. не тільки розповіли про історію цього процесу, а й поділилися своїми успіхами та надихнули учасників продовжувати свою справу.

Найбільш активні учасники домовилися продовжувати працювати над написанням висновку ІРЦ на базі РЦПІО – тому чекаємо, а день і час повідомимо якнайшвидше!

Завершився ІІ (міський) тур Всеукраїнського конкурсу «Учитель року–2019»

Початок нового року в ресурсному центрі підтримки інклюзивної освіти розпочався з обговорення ІПР – працюємо разом з педагогами ЗЗСО 281 Святошинського району м.Києва.
Професійна спільнота в дії!

^AB28B71288D7F0A5D954A8118B9D427CC1C835338485D04F71^pimgpsh_fullsize_distr29 жовтня 2018 року фахівці Ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка, проводили навчання для педагогів закладів дошкільної освіти Дніпровського району м. Києва щодо розробки індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами. Детальніше