Archive for Трейтяк Аліна

З 1 ЧЕРВНЯ МОЖЕ БУТИ ВІДНОВЛЕНО РОБОТУ ІНКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНИХ ЦЕНТРІВ – ЛИСТ МОН

Посилання на сайт МОН:

https://mon.gov.ua/ua/news/z-1-chervnya-mozhe-buti-vidnovleno-robotu-inklyuzivno-resursnih-centriv-list-mon

Інклюзивна освіта від А до Я: посібник для педагогів і батьків

Ресурсний центр підтримки інклюзивної освіти Інституту післядипломної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка продовжує відповідати на актуальні запитання батьків та педагогів.

Розділ IV: Що потрібно знати про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої освіти?

  • У якому документі описано що таке команда психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами та які завдання вона виконує?
  • Хто затверджує персональний склад команди психолого-педагогічного супроводу у закладі загальної середньої освіти?
  • Чи потрібно для кожного учня з особливими освітніми потребами затверджувати наказ про персональну команду психолого-педагогічного супроводу?
  • Хто входить до складу команди психолого-педагогічного супроводу учня з особливими освітніми потребами у закладі загальної середньої освіти?
  • Як організовується діяльність команди психолого-педагогічного супроводу?
  • Чи потрібно фіксувати рішення команди психолого-педагогічного супроводу?
  • Які завдання виконує команда психолого-педагогічного супроводу?
  • Які основні функції виконує адміністрація закладу освіти?
  • Які основні функції виконує вчитель початкових класів (класний керівник), вчителі предметів?
  • Які основні функції виконує асистент учителя?
  • Які основні функції виконує практичний психолог?
  • Які основні функції виконують вчителі-дефектологи?
  • Які основні функції виконує соціальний педагог?
  • Яку роль виконують батьки як учасники команди психолого-педагогічного супроводу?

Зібрані запитання та відповіді розміщуватимуться в розділах посібника «Інклюзивна освіта від А до Я: посібник для педагогів та батьків».

Інформація за посиланням:

Розділ IV: Що потрібно знати про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої освіти?

Інклюзивна освіта від А до Я: посібник для педагогів і батьків

Продовжуємо відповідати на актуальні запитання педагогів і батьків.

Пропонуємо для ознайомлення:

РОЗДІЛ ІІІ: ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ

  • Що таке інклюзивне навчання?
  • Хто такі особи з особливими освітніми потребами?
  • В якому документі визначено особливості організації інклюзивного навчання в закладах загальної середньої освіти?
  • Які документи надають батьки/законні представники дитини для відкриття інклюзивного класу?
  • Скільки учнів з особливими освітніми потребами може навчатися в інклюзивному класі?
  • За якою програмою навчаються учні з особливими освітніми потребами?
  • До кого можуть вернутися батьки/законні представники за консультацією в період відкриття інклюзивного класу?

Зібрані запитання та відповіді увійдуть в оновлену версію посібника «Інклюзивна освіта від А до Я: посібник для педагогів і батьків».

Інформація за посиланням:

РОЗДІЛ ІІІ ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ

Інклюзивна освіта від А до Я: посібник для педагогів і батьків

Ресурсний центр підтримки інклюзивної освіти продовжує відповідати на актуальні запитання педагогів та батьків. Пропонуємо для ознайомлення:

Розділ II: Що потрібно знати про дистанційне навчання учнів з особливими освітніми потребами?

  • Що таке дистанційне навчання?
  • Чи залучаються діти з особливими освітніми потребами до дистанційного навчання?
  • В якому документі можна знайти рекомендації щодо організації дистанційного навчання?
  • Яка роль команди психолого-педагогічного супроводу під час організації онлайн-навчання учнів з особливими освітніми потребами?
  • Як співпрацює вчитель і асистент вчителя під час карантину?
  • Як команда психолого-педагогічного супроводу співпрацює з ІРЦ під час карантину?
  • Що потрібно враховувати під час підготовки презентаційного матеріалу для онлайн навчання?

Інформація розділу за посиланням:

РОЗДІЛ 2 Що потрібно знати про дистанційне навчання учнів з особливими освітніми потребами під час карантину?

Інклюзивна освіта від А до Я: посібник для педагогів і батьків

Ресурсний центр підтримки інклюзивної освіти продовжує відповідати на актуальні запитання педагогів та батьків.

Зібрані запитання та відповіді увійдуть в оновлену версію посібника «Інклюзивна освіта від А до Я: посібник для педагогів і батьків».

Розділ «Що потрібно знати про роботу інклюзивно-ресурсних центрів?»

  • Що таке інклюзивно-ресурсний центр ?
  • В якому документі зазначається як працюють ІРЦ під час карантину?
  • Чи проводять фахівці ІРЦ комплексні обстеження розвитку дітей в умовах карантину?
  • Як в онлайн-режимі зв’язатися з фахівцями ІРЦ міста Києва?
  • Як отримати висновок про комплексне обстеження розвитку дитини, якщо не встигли забрати паперовий документ до впровадження карантину?
  • Як подати заявку  на комплексне обстеження розвитку дитини в дистанційному форматі?
  • Чи долучаються фахівці ІРЦ до складу команди психолого-педагогічного  супроводу під час дистанційної роботи?
  • Які види роботи виконують фахівці ІРЦ під час карантину

Інформація розділу за посиланням:

Розділ Інклюзивно-ресурсні центри

Лист МОН України №1/9-219 від 23.04.2020 р. “Щодо організації роботи закладів дошкільної освіти під час карантину”

Документ

Інформаційна підтримка для педагогів, які працюють в інклюзивних класах/групах та батьків дітей з особливими освітніми потребами під час карантину

1. Використовуємо перевірені інформаційні джерела для отримання офіційної інформації щодо навчання в період карантинних заходів у країні, а саме сайт Міністерства освіти і науки України https://mon.gov.ua/ua;

2. Використання Facebook: сторінки Інклюзивно-ресурсних центрів м. Києва (батьки/педагоги можуть знайти контактні телефони та електронні пошти для зв’язку зі спеціалістами ІРЦ, домовитися про онлайн-консультацію та отримати рекомендації як записатися на комплексне психолого-педагогічне обстеження після виходу з карантину).

3. Користуємося https://ircenter.gov.ua/ для отримання консультації та запису на комплексне обстеження розвитку дитини.

4. При Інститутах післядипломної педагогічної освіти функціонують Ресурсні центри підтримки інклюзивної освіти. Кожний РЦПІО має сайт, де можна отримати інформаційну підтримку з питань організації інклюзивного навчання в закладах освіти, та консультації-онлайн в період карантину.http://rcpio.ippo.kubg.edu.ua/ – сайт Ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти

5. Сайт Нової української школи (НУШ), де розміщуються запитання-відповіді щодо організації інклюзивного навчання https://nus.org.ua/.

Ресурси для батьків:

  1. Зв’язок з командою психолого-педагогічного супроводу дитини*, а саме: онлайн-зв’язок для отримання консультації та рекомендацій щодо організації навчання вдома.

*Наказ Міністерства освіти і науки України №609 від 08 червня 2018 р. «Про затвердження примірного положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої та дошкільної освіти».

Посилання на документ: https://mon.gov.ua/ua/npa/pro-zatverdzhennya-primirnogo-polozhennya-pro-komandu-psihologo-pedagogichnogo-suprovodu-ditini-z-osoblivimi-osvitnimi-potrebami-v-zakladi-zagalnoyi-serednoyi-ta-doshkilnoyi-osviti

  • Записатися на онлайн-консультацію з фахівцями інклюзивно-ресурсного центру*, де дитина проходила комплексне психолого-педагогічне обстеження.

*Постанова Кабінету Міністрів України №545 від 12 липня 2017 р. «Про затвердження Положення про інклюзивно-ресурсний центр» (зі внесеними змінами №617 від 22 серпня 2018 р. «Деякі питання створення ресурсних центрів підтримки інклюзивної освіти та інклюзивно-ресурсних центрів») Посилання на документ: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/617-2018-%D0%BF#n64

Лист МОН України №1/9-185 від 03.04.2020 р. “Про організаційні засади роботи інклюзивно-ресурсних центрів в умовах карантину”

Вчимо і навчаємося на карантині:зміни в системі освіти

Сайт http://mon-covid19.info/

Лист МОН України №1/9-185 від 03.04.2020 р. “Про організаційні засади роботи інклюзивно-ресурсних центрів в умовах карантину”

Документ

Наказ МОН України №609 від 08.06.2018 р. “Про затвердження Примірного положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладах загальної середньої та дошкільної освіти

Документ