Archive for Трейтяк Аліна

Методичні рекомендації щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами в закладах освіти в 2019/2020 н.р.

Навчання асистентів вчителів закладів загальної середньої освіти міста Києва

«Асистент вчителя, вчитель, вся команда супроводу дитини з особливими освітніми потребами – це крила, а ДИТИНА – птах, якому ми допомагаємо злетіти»
У період з 3 червня по 22 червня 2019 року пройшло навчання для 117 асистентів вчителів закладів загальної середньої освіти міста Києва.
За програмою курсу асистенти вчителів отримали знання з таких тем:
– «Філософія інклюзивного навчання»
– «Нормативно-правове забезпечення інклюзивного навчання»
– «Розроблення індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами»
– «Діти з особливими освітніми потребами: практичні поради»
– «Асистент вчителя інклюзивного класу»
Учасники навчання мали можливість поділилися досвідом роботи у своїх закладах освіти, обговорили історії успіху та разом шукати шляхи вирішення із проблемних ситуацій.
Позитивний приклад показали мами діток з особливими освітніми потребами, які працюють асистентами вчителів у інклюзивному класі.
Методисти Ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти ІППО Київського університету імені Бориса Грінченка висловлюють вдячність учасникам навчання, за відданість своїй роботі, за бажання розвиватися в напрямку роботи з учнями з особливими освітніми потребами.
По закінченню навчання учасники отримали сертифікат, який зможуть використати під час проходження курсів підвищення кваліфікації.
До нових зустрічей в новому навчальному році!
З повагою, Ресурсний центр підтримки інклюзивної освіти Інституту післядипломної педагогічної освіти
Київського університету імені Бориса Грінченка!

Відкриття Ресурсного центру підтримки студентів з інвалідністю

14 лютого 2019 року в Київському університеті імені Бориса Грінченка відбулося офіційне відкриття Ресурсного центру підтримки студентів з інвалідністю.

Головною його метою є створення рівних можливостей для студентів з інвалідністю, шляхом здійснення технічного, педагогічного, психологічного, соціально-педагогічного супроводу та надання допомоги в набутті фахових компетентностей.

Супровід розпочинається з моменту звернення людини з інвалідністю до Університету й охоплює процеси підготовки до вступу, вступу, навчання та працевлаштування.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Інклюзивне навчання: інновації у нормативному та методичному забезпеченні процесу»

«Інклюзивне навчання: інновації у нормативному та методичному забезпеченні процесу» – такою була тема робочої наради, організованої управлінням дошкільної, загальної середньої та позашкільної освіти Департаменту освіти і науки виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) спільно з ресурсним центром підтримки інклюзивної освіти ІППО Київського університету імені Бориса Грінченка.

Учасниками наради були керівники інклюзивно-ресурсних центрів, методисти районних науково-методичних центрів, які відповідають за навчання дітей з особливими освітніми потребами, а також соціально-психологічну службу у районах м. Києва.

Такий інклюзивний підхід ще раз підкреслив важливість командного підходу у процесі розвитку інклюзивної освіти.

Участь представників директорату інклюзивної та позашкільної освіти Міністерства освіти і науки України Хіврич Валентини Володимирівни (генеральний директор директорату інклюзивної та позашкільної освіти) та Набоченко Ольги Олександрівни (державний експерт директорату інклюзивної та позашкільної освіти) дала можливість відповісти на запитання, які зараз найбільше хвилюють ІРЦ.

Учасники наради також обговорили основні етапи проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки, складання висновку та подальшого розроблення індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами.

Приємно і важливо було те, що нарада проходила на базі спеціалізованої школи №41 ім. З.К. Слюсаренка, яка вже багато років приймає дітей з особливими потребами. Директор школи Фенченко Н.М. та психолог Четверікова Н.В. не тільки розповіли про історію цього процесу, а й поділилися своїми успіхами та надихнули учасників продовжувати свою справу.

Найбільш активні учасники домовилися продовжувати працювати над написанням висновку ІРЦ на базі РЦПІО – тому чекаємо, а день і час повідомимо якнайшвидше!

Завершився ІІ (міський) тур Всеукраїнського конкурсу «Учитель року–2019»

Початок нового року в ресурсному центрі підтримки інклюзивної освіти розпочався з обговорення ІПР – працюємо разом з педагогами ЗЗСО 281 Святошинського району м.Києва.
Професійна спільнота в дії!

^AB28B71288D7F0A5D954A8118B9D427CC1C835338485D04F71^pimgpsh_fullsize_distr29 жовтня 2018 року фахівці Ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка, проводили навчання для педагогів закладів дошкільної освіти Дніпровського району м. Києва щодо розробки індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами. Детальніше

Інклюзивна освіта від А до Я: поширені питання

Основні поняття: інклюзивна освіта, діти з особливими освітніми потребами, універсальний дизайн, розумне пристосування

Що таке інклюзивна освіта?
Як розуміти поняття «інклюзивний навчальний заклад»?
Чи можна вважати інклюзивним навчальний заклад зі спеціальними групами/класами?
Хто такі діти з особливими освітніми потребами?
Що таке універсальний дизайн і розумне пристосування? Детальніше

Організаційно-методичні засади діяльності інклюзивно-ресурсних центрів

Навчально-методичний посібник “Організаційно-методичні засади діяльності інклюзивно-ресурсних центрів”

Теми батьківських зборів з питань інклюзивної практики

Планування примірних тем проведення батьківських зборів і педрад, що стосуються питань інклюзивної освіти.