«Школа інклюзивної освіти» на підтримку педагогів загальноосвітніх та дошкільних навчальних закладів міста Києва

1411289629_boardofdirector-420x420

Протягом 2017-2018 н.р. співробітники НМЦ інклюзивної освіти організовують навчально-практичні семінари та тренінги за запитом колективів  навчальних закладів, методистів РНМЦ, районних управлінь освіти.

У вересні 2017 року проведено онлайн-анкетування педагогів міста Києва щодо визначення потреб педагогів у сфері інклюзивного навчання. З урахуванням змін у нормативно-правовій базі, найбільш актуальною темою серед педагогів є: «Розроблення індивідуальної програми розвитку для дитини/учня з особливими освітніми потребами».

НМЦ інклюзивної освіти спільно з кафедрою Історичної та громадянської освіти Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка розпочали реалізацію накопичувальної моделі підвищення кваліфікації педагогічних працівників навчальних закладів міста Києва.

TVgruppa1Для навчання педагогічного колективу СЗШ №249 Деснянського району міста Києва, які почали працювати з учнями з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання, був використаний період осінніх канікул з 30 жовтня по 3 листопада 2017 року. У рамках навчального курсу було розглянуто нормативно-правове забезпечення інклюзивного навчання в Україні. Вчителі отримали вичерпну інформацію про особливості створення індивідуальної програми розвитку дитини з особливими освітніми потребами.

Було роз’яснено роль та функції асистента вчителя в інклюзивному класі.
За результатами навчання вчителі отримали сертифікати загальним обсягом 2,5 кредити, які будуть зараховані як вибіркові модулі при проходженні планових курсів підвищення кваліфікації відповідно до фаху.

В рамках «Школи інклюзивної освіти» за результатом анкетування педагогів м. Києва,  протягом першого півріччя 2017-2018 н.р. було організовано та проведено навчально –практичні семінари:

– «Розробка індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами: загальноосвітній навчальний заклад» – 22 листопада 2017 року;

– «Розробка індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами: дошкільний навчальний заклад» – 6 грудня 2017 року;

Враховуючи запити РНМЦ Святошинського та Деснянського районів, для команд дошкільних навчальних закладів, які відкрили інклюзивні групи, було проведено навчальні тренінги щодо нормативного забезпечення інклюзивного навчання та розробки індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами – 29 листопада 2017 р., 13 грудня 2017 р.

Науково-методичний центр інклюзивної освіти

Інституту післядипломної педагогічної освіти

Київського університету імені Бориса Грінченка

 

Залишити відповідь