Професійний супровід дітей з аутизмом у дошкільному та загальноосвітньому навчальних закладах: організація наступності

виступ психолога14 квітня 2015 року відбувся другий навчальний семінар «Професійний супровід дітей з аутизмом у дошкільному та загальноосвітньому навчальних закладах: організація наступності». Захід відбувся в рамках навчального проекту «Комплексний психолого-педагогічний супровід дітей з аутистичним спектром розладу», який розпочато науково-методичним центром інклюзивної освіти Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка спільно з Інститутом спеціальної педагогіки НАПН України, громадською організацією ІРЦ «Маленький принц» та Всеукраїнським фондом «Крок за кроком».

До проекту залучено представників районних управлінь освіти та психолого-медико-педагогічних консультацій Оболонського, Дніпровського, Деснянського районів, двох загальноосвітні навчальних закладів та чотирьох дитячих садків м. Києва.

В ході роботи було розглянуто психологічні особливості переживання батьків як результат народження в сім’ї дитини з особливими потребами. Розуміння цього має бути основою для взаємодії та діалогу між батьками та фахівцями. У рамках семінару учасники отримали інформацію про особливості переживання батькам такої життєвої ситуації (етапи, характерні емоційні стани та поведінка батьків); обговорили ефективні стратегії у спілкуванні з такими батьками (повага до їхніх почуттів, дотримання особистісної дистанції, увага до їхніх слів та потреб); а також відпрацювали вправу для зняття психоемоційного напруження (гімнастика для подолання стресового стану «Ключ»).

зняття емоційного стресуетапи переживань батьків

Наступний захід відбудеться 28 квітня 2015 року.

Г.В. Супрун. Психологічні особливості переживання батьками народження дитини з особливими потребами

Т.Скрипник. Організація навчання і розвитку дітей з аутизмом з опорою на їхні освітні потреби

Залишити відповідь