14 квітня 2015 року відбувся другий навчальний семінар «Професійний супровід дітей з аутизмом у дошкільному та загальноосвітньому навчальних закладах: організація наступності». Захід відбувся в рамках навчального проекту «Комплексний психолого-педагогічний супровід дітей з аутистичним спектром розладу», який розпочато науково-методичним центром інклюзивної освіти Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка спільно з Інститутом спеціальної педагогіки НАПН України, громадською організацією ІРЦ «Маленький принц» та Всеукраїнським фондом «Крок за кроком».
До проекту залучено представників районних управлінь освіти та психолого-медико-педагогічних консультацій Оболонського, Дніпровського, Деснянського районів, двох загальноосвітні навчальних закладів та чотирьох дитячих садків м. Києва.
В ході роботи було розглянуто психологічні особливості переживання батьків як результат народження в сім’ї дитини з особливими потребами. Розуміння цього має бути основою для взаємодії та діалогу між батьками та фахівцями. У рамках семінару учасники отримали інформацію про особливості переживання батькам такої життєвої ситуації (етапи, характерні емоційні стани та поведінка батьків); обговорили ефективні стратегії у спілкуванні з такими батьками (повага до їхніх почуттів, дотримання особистісної дистанції, увага до їхніх слів та потреб); а також відпрацювали вправу для зняття психоемоційного напруження (гімнастика для подолання стресового стану «Ключ»).
Наступний захід відбудеться 28 квітня 2015 року.
Г.В. Супрун. Психологічні особливості переживання батьками народження дитини з особливими потребами
Т.Скрипник. Організація навчання і розвитку дітей з аутизмом з опорою на їхні освітні потреби