Семінар «Особливості оцінювання навчальних досягнень учнів в інклюзивному класі»

учасники семінару22 квітня 2015 року науково-методичним центром інклюзивної освіти Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка в рамках постійно діючої школи «Інклюзивна освіта» проведено завершальний у 2014-2015 н.р. науково-практичний семінар «Особливості оцінювання навчальних досягнень учнів в інклюзивному класі».

У семінарі взяли участь методисти районних науково-методичних кабінетів, представники міської і районних у м. Києві психолого-медико-педагогічних консультацій, Центрів практичної психології, заступники  керівників загальноосвітніх навчальних закладів, педагоги інклюзивних класів, асистенти вчителів дошкільних і загальноосвітніх навчальних закладів з інклюзивними та спеціальними групами/класами навчання загальною кількістю 43 особи.

І.ЛуценкоВ ході роботи учасники семінару ознайомились з особливостями оцінювання навчальних досягнень учнів, зокрема учнів з особливими освітніми потребами, в умовах інклюзивного навчального середовища. Учасники мали змогу ознайомитися з такими практиками оцінювання навчальних досягнень, як реагування на втручання, моніторинг прогресу розвитку дітей, ведення портфоліо тощо. Учасники також мали можливість виконати практичні вправи та обмінятися власним напрацьованим досвідом з колегами.

І.Луценко. Особливості оцінювання навчальних досягнень учнів в інклюзивному класі

Залишити відповідь