Третій навчальний семінар «Професійний супровід дітей з аутизмом у дошкільному та загальноосвітньому навчальних закладах: організація наступності»

третій семінар з питань аутизму28 квітня 2015 року відбувся третій навчальний семінар «Професійний супровід дітей з аутизмом у дошкільному та загальноосвітньому навчальних закладах: організація наступності». Захід відбувся в рамках навчального проекту «Комплексний психолого-педагогічний супровід дітей з аутистичним спектром розладу», який розпочато науково-методичним центром інклюзивної освіти Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка спільно з Інститутом спеціальної педагогіки НАПН України, громадською організацією ІРЦ «Маленький принц» та Всеукраїнським фондом «Крок за кроком».

До проекту залучено представників районних управлінь освіти та психолого-медико-педагогічних консультацій Оболонського, Дніпровського, Деснянського районів, двох загальноосвітніх навчальних закладів та чотирьох дитячих садків м. Києва – створена постійна група учасників, що складається із 38-ми осіб.

Т.Скрипник - тренерВ ході роботи першої сесії було зосереджено увагу на роботі з документами, необхідними для індивідуального психолого-педагогічного  супроводу дитини з аутизмом. Учасникам семінару було запропоновано заповнення та обговорення змісту  «Інформаційного листа дитини» та «Інтересів дитини». Також було опрацьовано вправу «Метод підтримуючої бесіди», спрямовану на попередження емоційного вигорання

Під час роботи другої сесії учасникам семінару було запропоновано розглянути питання  щодо практичного використання візуальної підтримки  для дитини з аутистичним спектром розладу.

Попереду учасників чекають наступні семінари, а також розроблення методичних рекомендацій для педагогів з питань роботи з дітьми з аутизмом.

Залишити відповідь