Професійний супровід дітей з аутизмом в дошкільному та загальноосвітньому закладах. Організація наступності

учасники семінару12 травня 2015 року відбувся четвертий, завершальний навчальний семінар «Професійний супровід дітей з аутизмом у дошкільному та загальноосвітньому навчальних закладах: організація наступності». Захід відбувся в рамках навчального проекту «Комплексний психолого-педагогічний супровід дітей з аутистичним спектром розладу», який організовано науково-методичним центром інклюзивної освіти Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка спільно з Інститутом спеціальної педагогіки НАПН України, громадською організацією ІРЦ «Маленький принц» та Всеукраїнським фондом «Крок за кроком».

До проекту було залучено представників районних управлінь освіти та психолого-медико-педагогічних консультацій Оболонського, Дніпровського, Деснянського районів, двох загальноосвітніх навчальних закладів та чотирьох дитячих садків м. Києва. В рамках проекту була створена постійна група учасників, що складалася із 38-ми осіб.

У ході роботи четвертого, навчального-практичного семінару було обговорено алгоритм та зміст формулювання актуальних навчальних цілей, з використанням конкретних прикладів дітей, які мають аутистичний спектр розладу. Учасники семінару також розглянули ієрархію цілепокладання та способи вимірювання досягнення окремої цілі.

При підведенні  підсумків роботи в рамках серії навчально-практичних семінарів, тренерами проекту Скрипник Т.В. та Супрун Г.В. було проведено опитування.

Наприкінці семінару, учасників навчального проекту було запрошено на науково-практичну конференцію «Освіта дітей з особливими освітніми потребами у місті Києві: основні досягнення та виклики», яка відбудеться 21 травня на базі Київського міського будинку учителя. В ході роботи конференції учасників  проекту буде нагороджено сертифікатами.

Залишити відповідь