Archive for 29.12.2017

З Новим Роком та Різдвом Христовим!

12315

У 2018 році люди з порушенням зору зможуть пройти ЗНО з використанням завдань, надрукованих шрифтом Брайля

Український центр оцінювання якості освіти апробує такі тести з української мови і літератури, математики та історії України під час додаткової сесії. Абітурієнти зможуть використати ці сертифікати під час вступу до вишів, проте результати не будуть зараховуватись як оцінки за ДПА.

Детальніше: https://goo.gl/iiCrEU

Як Канада робить освіту доступною для людей з інвалідністю

111Ебіґейл Періш-Крейґ – психологиня, голова і радниця служби для студентів з інвалідністю в Мак’юенському університеті в канадській провінції Альберта. В її команді восьмеро осіб, і їхнє завдання – полегшити людям з інвалідністю доступ до вищої освіти. В Україну вона приїхала на форум «Доступ осіб з інвалідністю до вищої освіти» в Українському католицькому університеті. Ми поспілкувалися з Ебіґейл про її роботу, психічні захворювання як різновид інвалідності та необхідність особливого підходу до кожного. Детальніше

Національна стратегія реформування системи інституційного догляду та виховання дітей на 2017-2026 рр.

MONВлітку в Україні розпочалась реформа зі складною назвою “деінституціалізація” (ДІ). За цим терміном ховаються фундаментальні зміни системи інтернатів, в яких нині перебувають 106 тисяч дітей. При цьому 92% з них мають родину, і лише 8% дітей в інтернатах – сироти.

ДІ — не про закриття інтернатів, як його часто трактують. Не про економію коштів, не про те, що завтра діти опиняться на вулиці. Поки не буде сприятливих умов для дитини в її рідній сім’ї, ніхто не забере її з інтернату. Детальніше

Інклюзивна освіта в Україні: статистичні дані

MONУ 2017 році Законом України «Про Державний бюджет України на 2017 рік» на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами передбачені видатки в обсязі 209458,3 тис. гривень.

Порядок та умови надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 14.02.2017 № 88. Детальніше

Рада підтримала зміну терміну «інвалід» на «особа з інвалідністю» в законах

Український парламент підтримав законопроект, яким у 44 законах змінив термін «інвалід» на «людина з інвалідністю».

Відповідний проект № 6710 за основу підтримали 232 депатутата. Детальніше

«Школа інклюзивної освіти» на підтримку педагогів загальноосвітніх та дошкільних навчальних закладів міста Києва

1411289629_boardofdirector-420x420

Протягом 2017-2018 н.р. співробітники НМЦ інклюзивної освіти організовують навчально-практичні семінари та тренінги за запитом колективів  навчальних закладів, методистів РНМЦ, районних управлінь освіти.

У вересні 2017 року проведено онлайн-анкетування педагогів міста Києва щодо визначення потреб педагогів у сфері інклюзивного навчання. З урахуванням змін у нормативно-правовій базі, найбільш актуальною темою серед педагогів є: «Розроблення індивідуальної програми розвитку для дитини/учня з особливими освітніми потребами».
Детальніше

Субвенцію на інклюзивну освіту підвищать до 504 млн

3203-001_iОдним із пріоритетних завдань Нової української школи є формування інклюзивного освітнього середовища. На цьому наголосив заступник Міністра освіти і науки Павло Хобзей під час міжнародної конференції «Інклюзія для всіх: освітня політика та практика». Детальніше

Інклюзивні труднощі: три історії про особливості включення

Inklyuzyvni-trudnoshhi-try-istorii-pro-osoblyvosti-vklyuchennyaЯк це – відчувати свою інакшість у школі чи університеті? Як тоді виглядає твоє середовище: вчителі й учні? Як воно поводиться? Чи можна зробити так, щоб усім було комфортно? І як, урешті, досягти цього?

На конференції “Інклюзія для всіх: освітня політика та практики, від народження до зрілого віку” троє молодих людей розповіли про досвід життя “з певною ознакою”. Детальніше

Оплата корекційних занять вчителя-дефектолога

background_iЦК Профспілки працівників освіти і науки на запити з місць щодо оплати праці вчителя-дефектолога за роботу з учнями з особливими потребами та встановлення вчителю-дефектологу спеціальної школи для дітей з вадами слуху кваліфікаційної категорії за суміщуваною посадою вихователя і повідомляє наступне. Детальніше