Під Києвом відкрили пекарню, у якій будуть стажуватися підлітки із синдромом Дауна. Зараз вони тільки вчаться вправлятися із тістом, працювати на кухні та з клієнтами, втім, скоро будуть брати безпосередню участь у процесі. Ідея відкрити заклад прийшла подружжю Василенків із Нідерландів – батькам «сонячного хлопчика». Вони кажуть, що за кордоном такі заклади – поширена практика, в той час як в Україні лише одиниці «сонячних людей» знаходять роботу. Детальніше
Archive for 30.03.2018
Ідеальна інклюзивна школа. Як облаштувати заклад за державними будівельними нормами (Частина 1)
У разі звернення батьків чи опікунів дитини з особливими освітніми потребами, школа зобов’язана відкрити інклюзивний клас – так написано в новому законі “Про освіту”. Директори і вчителі багатьох українських шкіл в особистих розмовах розповідають, що наступного навчального року в перші класи до них прийдуть набагато більше дітей з особливими освітніми потребами, ніж минулого. Детальніше
В Україні планують відкрити 500 інклюзивно-ресурсних центрів до 1 вересня
До початку нового навчального року в Україні планують відкрити 500 інклюзивно-ресурсних центрів. Про це розповіла керівник директорату інклюзивної та позашкільної освіти Міністерства освіти та науки Лариса Самсонова в інтерв’ю “Громадському”. Детальніше
Впровадження раннього втручання в Дніпрі та Дніпропетровській області
22 березня у Дніпрі в приміщенні Дніпропетровської ОДА відбувся Круглий стіл, а в прес-центрі “Інформатор” – прес-конференція на тему “Започаткування послуги РВ в Дніпропетровському регіоні та м. Дніпро”.
Ініціаторами та організаторами заходів стали батьки дітей з особливостями розвитку та інвалідністю, що приєдналися до Всеукраїнського форуму «Батьки за раннє втручання в Україні» Детальніше
Расширение инициатив родителей по адвокации вмешательства и повышение осведомленности общественности
Расширение инициатив родителей по адвокации вмешательства и повышение осведомленности общественности.
CLIL в Україні
Викладання предметної дисципліни німецькою мовою – невже таке може бути? Звичайно! – За допомогою методики CLIL! А яких саме предметів це стосується? Географії, біології, мистецтва… І, звичайно ж, предметів природничо-математичного циклу! Детальніше
“Спільно до мети”: проект для національних меншин
Goethe-Institut в Україні ініціював проект для національних меншин України «Спільно до мети», який проводився за підтримки Федерального міністерства закордонних справ Німеччини та під керівництвом Інституту міжнародних досліджень (CIVIC) у Німеччині. Детальніше
Люди по всьому світу надягають різнокольорові шкарпетки, аби підтримати людей із синдромом Дауна
12 років тому, за пропозицією генетика Женевського університету, у світі започаткували традицію в цей день – вдягати різні шкарпетки. Все для того, аби відчути на собі, як це – бути не таким, як усі і ловити на собі чужі погляди сповнені часом цікавості, а часом страху і відрази. Таку акцію вже традиційно влаштовують і в офісі “1+1”. Детальніше
Як школа в Білій Церкві допомагає дітям з інвалідністю пізнавати нове
2006-й. Середина зими. Звичайна комунальна школа №20 в Білій Церкві – збудовані в радянський час три поверхи, прості коридори, класи й сходи. Тоді, тобто 12 років тому, в школі з’являються пандуси і ліфт. Тепер діти з інвалідністю мають легкий доступ до вищих поверхів і можуть навчатися у звичайних класах.
Інклюзивне навчання – тема, з якої “Нова українська школа” отримує чи не найбільше запитань. Тому ми вирішили зробити окрему добірку з відповідями на ці запитання. Детальніше