Archive for 31.03.2022
Інклюзивно-ресурсні центри: організація роботи у період воєнного стану
Ресурсний центр підтримки інклюзивної освіти Інституту післядипломної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка відповідає на актуальні запитання батьків та педагогів (відповідно до рекомендацій Міністерства освіти і науки України):
- Що таке інклюзивно-ресурсний центр ?
- В якому документі зазначається як працюють інклюзивно-ресурсні центри?
- Чи проводять фахівці ІРЦ комплексне оцінювання розвитку дитини під час воєнного стану?
- Як отримати висновок про комплексне оцінювання розвитку дитини, якщо не встигли забрати паперовий документ до введення воєнного часу?
- Як подати заявку на комплексне оцінювання розвитку дитини в дистанційному форматі?
- Чи долучаються фахівці ІРЦ до складу команди психолого-педагогічного супроводу під час воєнного часу?
- Які види роботи виконують фахівці ІРЦ під час воєнного стану?
- Де можна знайти електронні адреси інклюзивно-ресурсних центрів міста Києва?
- Де отримати консультацію ?
Інформація за посиланням:
Інклюзивно-ресурсні центри: організація роботи у період воєнного стану
Наказ МОН України №274 «Про деякі питання організації здобуття загальної середньої освіти та освітнього процесу в умовах воєнного стану в Україні»
Сьогодні, 28 березня 2022 року, Міністр освіти і науки Сергій Шкарлет підписав наказ №274 «Про деякі питання організації здобуття загальної середньої освіти та освітнього процесу в умовах воєнного стану в Україні».
Наказ регулює забезпечення та організацію органами управління у сфері освіти місцевих органів виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, зокрема, в підпорядкуванні яких перебувають ЗЗСО (далі – заклади освіти) та установи освіти:
- зарахування здобувачів загальної середньої освіти, які вимушені були змінити місце навчання та/або проживання (перебування) та знаходяться в Україні чи за її межами, до закладів освіти за заявою, що подається до закладу;
- здобуття загальної середньої освіти за будь-якою формою, що може забезпечити заклад освіти та є найбільш безпечною;
- оплату праці працівників закладів освіти та установ освіти незалежно від їхнього поточного місця проживання (перебування), зокрема шляхом прийняття рішення (розпорядження, наказу) про оголошення простою в закладах освіти, що не можуть здійснювати освітню діяльність внаслідок збройної агресії російської федерації;
- проживання здобувачів освіти та осіб, які їх супроводжують (батьків, опікунів, інших законних представників, родичів тощо), працівників закладів освіти та установ освіти в пансіонах, гуртожитках, а також харчування в разі подання відповідної заяви;
- працевлаштування працівників і вакантні посади (за наявності) у разі подання відповідної заяви;
- ведення окремого обліку та формування реєстрів здобувачів освіти за місцем перебування, що мають містити таку інформацію: прізвище, ім’я та по батькові, дата народження, місце проживання (перебування), місце навчання (заклад освіти), попереднє місце проживання, попереднє місце навчання, форму здобуття освіти, належність до категорії осіб з особливими освітніми потребами.
Джерело інформації: сайт Міністерства освіти і науки України
Про роботу інклюзивно-ресурсних центрів та організацію освітнього процесу для осіб з особливими освітніми потребами у період воєнного стану
Переглянути лист за посиланням: Лист МОН №1/3710-22 від 28.03.2022 р.
Онлайн-підтримка для дітей з особливими освітніми потребам
Що робити батькам дітей з особливими освітніми потребами, якщо їм потрібно отримати копію висновку про комплексну оцінку?
В умовах війни багато хто вимушено переїжджає в інші регіони України та за кордон. Не завжди під час переїзду українці мають можливість узяти з собою всі документи, а в деяких випадках документи могли бути втрачені. Проте наразі можна отримати копію висновку про комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку особи в автоматизованій системі АС ІРЦ.
Інструкція щодо завантаження документів тут.
ДЖЕРЕЛО ІНФОРМАЦІІ:сайт Міністерства освіти і науки України