Archive for 31.03.2022

Телеграм-канал “Посміхнись: для дітей та дорослих”

Інфографіка_телеграм_канал_на сайт (1)

Інклюзивно-ресурсні центри: організація роботи у період воєнного стану

Ресурсний центр підтримки інклюзивної освіти Інституту післядипломної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка відповідає на актуальні запитання батьків та педагогів (відповідно до рекомендацій Міністерства освіти і науки України):

  • Що таке інклюзивно-ресурсний центр ?
  • В якому документі зазначається як працюють інклюзивно-ресурсні центри?
  • Чи проводять фахівці ІРЦ комплексне оцінювання розвитку дитини під час воєнного стану?
  • Як отримати висновок про комплексне оцінювання розвитку дитини, якщо не встигли забрати паперовий документ до введення воєнного часу?
  • Як подати заявку на комплексне оцінювання розвитку дитини в дистанційному форматі?
  • Чи долучаються фахівці ІРЦ до складу команди психолого-педагогічного супроводу під час воєнного часу?
  • Які види роботи виконують фахівці ІРЦ під час воєнного стану?
  • Де можна знайти електронні адреси інклюзивно-ресурсних центрів міста Києва?
  • Де отримати консультацію ?

Інформація за посиланням:

Інклюзивно-ресурсні центри: організація роботи у період воєнного стану

Наказ МОН України №274 «Про деякі питання організації здобуття загальної середньої освіти та освітнього процесу в умовах воєнного стану в Україні»

Сьогодні, 28 березня 2022 року, Міністр освіти і науки Сергій Шкарлет підписав наказ №274 «Про деякі питання організації здобуття загальної середньої освіти та освітнього процесу в умовах воєнного стану в Україні».

Наказ регулює забезпечення та організацію органами управління у сфері освіти місцевих органів виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, зокрема, в підпорядкуванні яких перебувають ЗЗСО (далі – заклади освіти) та установи освіти:

  • зарахування здобувачів загальної середньої освіти, які вимушені були змінити місце навчання та/або проживання (перебування) та знаходяться в Україні чи за її межами, до закладів освіти за заявою, що подається до закладу;
  • здобуття загальної середньої освіти за будь-якою формою, що може забезпечити заклад освіти та є найбільш безпечною;
  • оплату праці працівників закладів освіти та установ освіти незалежно від їхнього поточного місця проживання (перебування), зокрема шляхом прийняття рішення (розпорядження, наказу) про оголошення простою в закладах освіти, що не можуть здійснювати освітню діяльність внаслідок збройної агресії російської федерації;
  • проживання здобувачів освіти та осіб, які їх супроводжують (батьків, опікунів, інших законних представників, родичів тощо), працівників закладів освіти та установ освіти в пансіонах, гуртожитках, а також харчування в разі подання відповідної заяви;
  • працевлаштування працівників і вакантні посади (за наявності) у разі подання відповідної заяви;
  • ведення окремого обліку та формування реєстрів здобувачів освіти за місцем перебування, що мають містити таку інформацію: прізвище, ім’я та по батькові, дата народження, місце проживання (перебування), місце навчання (заклад освіти), попереднє місце проживання, попереднє місце навчання, форму здобуття освіти, належність до категорії осіб з особливими освітніми потребами.

Джерело інформації: сайт Міністерства освіти і науки України

Про роботу інклюзивно-ресурсних центрів та організацію освітнього процесу для осіб з особливими освітніми потребами у період воєнного стану

Переглянути лист за посиланням: Лист МОН №1/3710-22 від 28.03.2022 р.

Онлайн-підтримка для дітей з особливими освітніми потребам

Ресурсами Київського університету імені Бориса Грінченка (Ресурсний центр підтримки інклюзивної освіти Інституту післядипломної освіти спільно з кафедрою спеціальної та інклюзивної освіти Інституту людини) створено телеграм-канал на підтримку дітей з особливими освітніми потребами (від молодшого дошкільного віку до учнів старших класів) та іх батьків.
Шановні батьки! На каналі Ваших дітей очікує: онлайн- зустрічі, де ми будемо грати в цікаві ігри, проводити корекційно-розвивальні вправи, читати книжки та ще багато чого цікавого.
Будемо викладати корисні ресурси, проводити консультації.
Для отримання консультації необхідно просто написати в чаті: КОНСУЛЬТАЦІЯ, залишити свій мобільний телефон і наші фахівці Вам зателефонують.
Посилання на телеграм-канал: Посміхнись: для дітей та дорослих”

Що робити батькам дітей з особливими освітніми потребами, якщо їм потрібно отримати копію висновку про комплексну оцінку?

В умовах війни багато хто вимушено переїжджає в інші регіони України та за кордон. Не завжди під час переїзду українці мають можливість узяти з собою всі документи, а в деяких випадках документи могли бути втрачені. Проте наразі можна отримати копію висновку про комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку особи в автоматизованій системі АС ІРЦ.

Інструкція щодо завантаження документів тут.

ДЖЕРЕЛО ІНФОРМАЦІІ:сайт Міністерства освіти і науки України

UNICEF Ukraine разом із Міністерством освіти й науки запустили дитячий онлайн-садок НУМО з відеозаняттями для дітей віком від 3 до 6 років.

Перший випуск доступний до перегляду на YouTube-каналах МОН bit.ly/3tXsgYb та ЮНІСЕФ https://youtu.be/t6iN1uGYeV8 і на платформі MEGOGO https://megogo.net/ua/view/18037755. Ініціатива допоможе батькам зайняти дитину пізнавальними та розвивальними активностями і, наскільки це можливо, відволікти від війни.
«У найскладніший для України час МОН спільно з партнерами розробляють платформи, різні канали комунікації, аби діти мали змогу навчатися. Завдяки дистанційним технологіям, ЮНІСЕФ запускає дитячий садок НУМО для дошкільнят. Цей проєкт є платформою, на якій батьки та вихователі зможуть знайти усі необхідні розвивальні матеріали у відкритому доступі. Для нас важливо, щоб, незважаючи на складнощі, вже з раннього віку освіта для української малечі була комфортною, корисною та цікавою», – зазначив міністр освіти і науки Сергій Шкарлет.