Archive for 28.03.2024

Навчальний модуль «Організація інклюзивного навчання в закладі дошкільної освіти: законодавчий та організаційний аспект»

22 березня 2024 року для директорів закладів дошкільної освіти Дніпровського району міста Києва був проведений навчальний модуль за темою «Організація інклюзивного навчання в закладі дошкільної освіти: законодавчий та організаційний аспект»,старшим викладачем кафедри освітнього лідерства Інституту післядипломної освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка (Зус Аліна Олександрівна) за запрошенням від Інклюзивного-ресурсного центру №13 Дніпровського району міста Києва.

Розглянули питання:

  • законодавчі аспекти організації інклюзивного навчання у закладі дошкільної освіти;
  • організація роботи команди психолого-педагогічного супроводу дитини у закладі дошкільної освіти;
  • співпраця закладу дошкільної освіти з інклюзивно-ресурсним центром.

Дякуємо за запрошення та активну позицію щодо реалізації права дитини на освіту!

Кафедра освітнього лідерства Інституту післядипломної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка https://www.facebook.com/profile.php?id=100063655114191…

Ресурсний центр підтримки інклюзивної освіти Інституту післядипломної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка

https://www.facebook.com/profile.php?id=100063864900445…

 

Навчальний модуль «Організація інклюзивного навчання в закладі дошкільної освіти: законодавчий та організаційний аспект»

21 березня 2024 року для директорів закладів дошкільної освіти Дніпровського району міста Києва був проведений навчальний модуль за темою «Організація інклюзивного навчання в закладі дошкільної освіти: законодавчий та організаційний аспект»,старшим викладачем кафедри освітнього лідерства Інституту післядипломної освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка (Зус Аліна Олександрівна) за запрошенням від Інклюзивного-ресурсного центру №4 Дніпровського району міста Києва.

Розглянули питання організації інклюзивного навчання у закладі дошкільної освіти: основні законодавчі та організаційні аспекти. Роль команди психолого-педагогічного супроводу в організації інклюзивного навчання для дітей з особливими освітніми потребами.

Дякуємо за запрошення та активну позицію щодо реалізації права дитини на освіту!

Кафедра освітнього лідерства Інституту післядипломної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка https://www.facebook.com/profile.php?id=100063655114191…

Ресурсний центр підтримки інклюзивної освіти Інституту післядипломної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка

https://www.facebook.com/profile.php?id=100063864900445…

 

Навчальний модуль: “Організація інклюзивного навчання у закладі загальної середньої освіти: законодавчий аспект”

Навчальний модуль «Організація інклюзивного навчання у закладі загальної середньої освіти:законодавчий аспект» (старший викладач кафедри освітнього лідерства/методист РЦПІО Зус Аліна Олександрівна)
Запрошення від школи І-ІІІ ступенів №292 імені гетьмана України Івана Мазепи Деснянського району міста Києва
Разом з педагогами розглянули питання організації інклюзивного навчання у закладі загальної середньої освіти: основні законодавчі та організаційні аспекти. Співпраця вчителя та асистента вчителя.
Дякуємо педагогічному колективу за активність та бажання співпрацювати.
Кафедра освітнього лідерства Інституту післядипломної освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка https://www.facebook.com/profile.php?id=100063655114191