15 квітня 2013 року в СЗШ № 141 (директор Ірина Валеріївна Снопко) відбувся навчально-методичний семінар «Дитина в інклюзивному середовищі» (у рамках науково-педагогічного експерименту «Психолого-педагогічний супровід дітей з особливими потребами (порушеннями мовлення) в загальноосвітній школі»). Координацію дослідно-експериментальної роботи здійснює НДЛ експериментальної педагогіки та педагогічних інновацій.
В.В.Жук. Диференційоване навчання – провідна технологія організації педагогічного процесу в інклюзивній школі: презентація виступу (2,44 Мб)
Ю.А.Комина. Мовленнєва готовність дітей з порушеннями мовлення до навчання в інклюзивному середовищі: презентація виступу (424 Кб)
С.М.Нипор. Індивідуальний підхід на уроках історії в інклюзивному класі: презентація виступу (2,68 Мб)
М.В.Шевченко. Психологічний супровід дітей в умовах інклюзивної освіти: презентація виступу (587 Кб)
Т.М.Омельченко. Про особливості вивчення іноземної мови в інклюзивному класі: презентація виступу (319 Кб)
В.М.Двіжона. Формування позитивної мотивації до вивчення математики у дітей із особливими потребами: презентація виступу (1,16 Мб)
Семінар розпочався виступом старшого наукового співробітника лабораторії сурдопедагогіки Інституту спеціальної педагогіки НАПН України, наукового керівника експерименту Валентини Володимирівни Жук, яка наголосила на диференційованому навчанні в інклюзивній школі. Яскраві й емоційні виступи директорів шкіл: Мішиної Алли Семенівни (СЗШ № 184), Снопко Ірини Валеріївни, вчителів і психологів СЗШ № 141 і СЗШ № 184 нікого не залишили байдужими до обговорюваної проблеми, що обумовлено їхнім життєвим кредо: «Серце відкрите для служіння дітям».