19 серпня 2014 року науково-методичним центром інклюзивної освіти Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка проведено міську методичну конференцію «Освіта для дітей з особливими освітніми потребами у м. Києві: основні напрями розвитку у 2014-2015 н.р.».
До участі у конференції були залучені завідувачі міських і районних у м. Києві ПМПК, центрів практичної психології, методисти районних НМЦ/НМК, керівники, заступники керівників ДНЗ, ЗНЗ і спеціальних навчальних закладів, педагоги, асистенти педагогів, представники громадських організацій м. Києва загальною кількістю 115 осіб.
Після завершення конференції було проведено оцінювання потреб учасників з метою підвищення ефективності роботи НМЦ інклюзивної освіти у 2014 – 2015 н.р. В опитуванні взяли участь 87 осіб.
За результатами анкетування було виявлено ряд актуальних питань щодо форм і змісту надання методичної підтримки педагогічним працівникам, які працюють з дітьми з особливими освітніми потребами, а саме:
- професійна діяльність асистента вчителя в інклюзивному класі;
створення індивідуальної навчальної програми; - адаптації і модифікації у навчально-виховному процесі для дітей з особливими освітніми потребами;
- робота з батьками дітей з особливими потребами (спостереження, реагування, втручання);
- особливості роботи з дітьми з особливими потребами (діти з розладами аутичного спектру, діти з затримкою психічного розвитку, діти з порушенням мовлення, діти з проблемною поведінкою).
Серед запропонованих форм надання методичної підтримки більша кількість з учасників позначили наступні:
- консультації методистів Центру на базі Інституту;
- отримання Вісника «Інклюзивна освіта»;
- участь у семінарах.
Спираючись на результати анкетування, слід зазначити, що реалізація освітньої політики з питань навчання дітей з особливими освітніми потребами є актуальною темою сьогодення та показує співробітникам НМЦ інклюзивної освіти основні напрями роботи на 2014-2015 н.р.