Порядок комплектування інклюзивних груп у дошкільних навчальних закладах

logo-9-03-185Наказ Міністерства освіти і науки України, Міністерства охорони здоров’я України від 06 лютого 2015 року № 104/52 «Про затвердження Порядку комплектування інклюзивних груп у дошкільних навчальних закладах».

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
МІНІСТЕРСТВО ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я УКРАЇНИ
НАКАЗ
06 лютого 2015 року № 104/52
Про затвердження Порядку комплектування інклюзивних груп у дошкільних навчальних закладах
Зареєстровано в Міністерстві юстиції України
26 лютого 2015 року за № 224/26669

Вiдповiдно до 

НАКАЗУЄМО:

1. Затвердити Порядок комплектування iнклюзивних груп у дошкiльних навчальних закладах, що додається.

2. Департаменту загальної середньої та дошкiльної освiти Мiнiстерства освiти i науки України (Кононенко Ю. Г.) подати цей наказ на державну реєстрацiю до Мiнiстерства юстицiї України.

3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступникiв мiнiстрiв вiдповiдно до розподiлу обов’язкiв.

4. Цей наказ набирає чинностi з дня його офiцiйного опублiкування.

Мiнiстр освiти i науки України
С. Квiт

Мiнiстр охорони здоров’я України
О. Квiташвiлi

ПОГОДЖЕНО:

Голова Державної регуляторної служби України
К. Ляпiна

Виконавчий директор Нацiональної Асамблеї iнвалiдiв України
Н. Скрипка

_____________________________________________________________________________________________________________

ЗАТВЕРДЖЕНО 

Наказ Міністерства освіти і науки України,
Міністерства охорони здоров’я України
06 лютого 2015 року № 104/52
Зареєстровано
в Міністерстві юстиції України
26 лютого 2015 р. за № 224/26669
Порядок комплектування інклюзивних груп у
дошкільних навчальних закладах

1. Цей Порядок розроблено з метою встановлення єдиних вимог до комплектування iнклюзивних груп у дошкiльних навчальних закладах незалежно вiд пiдпорядкування та форми власностi.

2. Інклюзивнi групи у дошкiльних навчальних закладах створюються для забезпечення умов дiтям з особливими освiтнiми потребами, у тому числi дiтям з iнвалiднiстю, для розвитку та навчання спiльно зi своїми однолiтками.

3. Головна мета створення iнклюзивних груп — задоволення соцiальних та освiтнiх потреб, органiзацiя корекцiйно-розвиткової роботи з дiтьми з особливими освiтнiми потребами, у тому числi з iнвалiднiстю.

4. У своїй роботi дошкiльнi навчальнi заклади, що мають iнклюзивнi групи, керуються , законами України, указами Президента України та постановами Верховної Ради України, прийнятими вiдповiдно до Конституцiї та законiв України, актами Кабiнету Мiнiстрiв України, наказами Мiнiстерства освiти i науки України i Мiнiстерства охорони здоров’я України, цим Порядком, власним статутом.

5. Прийом дiтей до iнклюзивних груп здiйснюється керiвником дошкiльного навчального закладу протягом календарного року за наявностi мiсць на пiдставi заяви батькiв або осiб, якi їх замiнюють, медичної довiдки про стан здоров’я дитини з висновком лiкаря, що дитина може вiдвiдувати дошкiльний навчальний заклад, довiдки дiльничного лiкаря про епiдемiологiчне оточення, свiдоцтва про народження.

Для дiтей з особливими освiтнiми потребами, у тому числi з iнвалiднiстю, додатково подається висновок психолого-медико-педагогiчної консультацiї, копiя медичного висновку про дитину-iнвалiда вiком до 18 рокiв (наданої лiкарсько-консультативною комiсiєю) або копiя посвiдчення особи, яка одержує державну соцiальну допомогу, вiдповiдно до , копiя iндивiдуальної програми реабiлiтацiї дитини-iнвалiда, направлення мiсцевого органу управлiння освiтою.

6. До iнклюзивних груп зараховуються дiти з особливими освiтнiми потребами, у тому числi з iнвалiднiстю, якi за висновком лiкарсько-консультативної комiсiї можуть вiдвiдувати дошкiльнi навчальнi заклади.

7. Дiти з тяжкими порушеннями опорно-рухового апарату, якi самостiйно не пересуваються i потребують iндивiдуального догляду, зараховуються до iнклюзивних груп при забезпеченнi постiйного супроводу асистентом дитини.

8. Наповнюванiсть iнклюзивної групи в дошкiльному навчальному закладi становить до 15 осiб, з них — 1–3 дитини з особливими освiтнiми потребами, у тому числi з iнвалiднiстю.

9. Дiти з особливими освiтнiми потребами, у тому числi з iнвалiднiстю, можуть перебувати в iнклюзивнiй групi дошкiльного навчального закладу до 7 (8) рокiв вiдповiдно до висновку психолого-медико-педагогiчної консультацiї залежно вiд рiвня та ступеня порушення.

10. Протипоказаннями для прийому дiтей до iнклюзивних груп дошкiльних навчальних закладiв є:

III i IV ступенi порушень функцiй органiзму, якi не сумiснi з перебуванням дитини в органiзованому колективi;

всi хвороби у гострому перiодi, хронiчнi хвороби в стадiї загострення, всi хвороби, якi потребують стацiонарного лiкування, гострi iнфекцiйнi захворювання до закiнчення строку карантину.

11. Якщо в перiод перебування в iнклюзивнiй групi дошкiльного навчального закладу у дитини з особливими освiтнiми потребами, у тому числi з iнвалiднiстю, буде проявлятись неконтрольована поведiнка, що може загрожувати її життю i здоров’ю або членiв дитячого колективу, то за рiшенням педагогiчної ради така дитина направляється для додаткового обстеження до психолого-медико-педагогiчної консультацiї для вирiшення питання щодо подальшого перебування в iнклюзивнiй групi.

12. Медичне обслуговування дiтей в iнклюзивнiй групi дошкiльного навчального закладу забезпечується медичними працiвниками цього закладу вiдповiдно до затверджених штатних нормативiв та посадових обов’язкiв.

Наказ набирає чинностi з дня його офiцiйного опублiкування.

Залишити відповідь