Соціалізація дітей із синдромом Дауна: разом до успіху

учасники_семінар29 вересня 2015 року відбувся навчально-практичний семінар «Соціалізація дітей із синдромом Дауна: разом до успіху». Захід відбувся в рамках навчального проекту «Інклюзивна освіта для дітей із синдромом Дауна», який реалізується науково-методичним центром інклюзивної освіти Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка спільно з Всеукраїнською благодійною організацією «Даун Синдром» за підтримки Всеукраїнського фонду «Крок за кроком».

До заходу залучено батьків, які виховуються дітей із синдромом Дауна, загальною кількістю 20 осіб.

В ході роботи семінару практичні психологи ЦРР ВБО «Даун Синдром» ознайомили батьків з питаннями щодо готовності дитини з синдромом Дауна до дитячого садочка, яким чином відбувається адаптація дитини в дошкільний установі. Вчитель-логопед розкрила роль рівня мовленнєвого розвитку в адаптації дитини з синдромом Дауна.

батьки_учасники семінаруФахівці науково-методичного центру інклюзивної освіти Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка поінформували батьків стосовно філософії інклюзивного навчання у дошкільній освіті, та розглянули наступні питання:

  • Основні принципи та значення інклюзивної освіти.
  • Нормативно-правове забезпечення інклюзивної освіти.
  • Індивідуалізація освітнього процесу.

Наприкінці семінару батьки мали можливість отримати практичні поради від фахівців ЦРР ВБО «Даун Синдром» (логопедів та дефектологів, практичних психологів) щодо роботи з дітьми дошкільного віку, які мають синдром Дауна.

М.Карпова. Роль рівня мовленнєвого розвитку в адаптації дитини із синдромом дауна до умов масового дитячого садочка.

И.Тарасюк. Готовность ребенка с синдромом Дауна к детскому саду. Этапы развития познавательной деятельности (0-4).

О.Черненко. Адаптация ребенка с синдромом Дауна в детском саду.

 

Залишити відповідь