Archive for 20.12.2024

Швейцарсько-український освітній проєкт “DECIDE”

DECIDE – це швейцарсько-український проєкт «Децентралізація для розвитку демократичної освіти». Він спрямований на підтримку реформ в освіті та процесів децентралізації для розвитку в Україні ефективної системи управління освітою.

Освітні програми
Ініціатива «Стаємо сильнішими разом!» спрямована на вчителів, керівників закладів освіти, шкільних психологів, батьків, працівників ІРЦ та асистентів вчителя, працівників органів управління освітою. А головне – вона зорієнтована на кожну українську дитину!
Заняття проводяться на базі закладу освіти у максимально зручний для колективу час.
Заняття за освітньою програмою можуть бути реалізовані як повним циклом навчання (30 годин) так і скороченим – у вигляді методологічного семінару (6 годин).

Детальніше про проєкт: ознайомитись

Замовити в заклад проведення занять можна за телефоном:

+38 (097) 294-08-73 Навчальний відділ Інституту

Безбар’єрний простір: затверджено Методичні рекомендації щодо забезпечення доступності закладів освіти

На виконання підпункту 1 пункту 27 Плану заходів на 2023 – 2024 роки з реалізації Національної стратегії із створення безбар’єрного простору в Україні на період до 2030 року, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 25 квітня 2023 р. No 372-р, Міністерством розвитку громад та
територій України розроблено Методичні рекомендації щодо забезпечення доступності будівель, приміщень та іншої інфраструктури закладів освіти для маломобільних груп населення (далі – Методичні рекомендації).
Методичні рекомендації розроблено з метою надання методичної допомоги для власників (балансоутримувачів) будівель, приміщень та іншої інфраструктури закладів освіти щодо створення в закладі освіти безперешкодного середовища, забезпечення рівних можливостей усіх учасників освітнього процесу та відвідувачів.
Даний посібник пропонується використовувати як допоміжний інструмент при визначенні ключових проблем/бар’єрів під час створення в закладі освіти безбар’єрного простору та формування рішень для їх розв’язання/усунення.

Методичні рекомендації розміщено на офіційному веб-сайті Міністерства освіти і науки України:

Завантажити

Робоча зустріч з фахівцями-консультантами ІРЦ міста Києва

6 грудня 2024 р. Ресурсним центром підтримки інклюзивної освіти Інституту післядипломної освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка було проведено робочу зустріч з фахівцям ІРЦ м. Києва щодо вдосконалення Висновку про комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку особи «Формування висновку про комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку особи як основа для індивідуальної освітньої траєкторії у закладі освіти» . У заході прийняло участь 31 фахівець-консультант з 14-ти ІРЦ м. Києва.

Розглянуто питання змістового наповнення напрямів оцінки (фізичний розвиток, мовленнєвий розвиток, когнітивна сфера, емоційно-вольова сфера) та структурованості відповідного змісту в частині компетенції/потреби/рекомендації.

На основі практичного кейсу удосконалювали практичні навички визначати компетенції дитини (що дитина знає, вміє, які має здібності,  уміння, навички),  її потреби та основі отриманих результатів надавати рекомендації команді психолого-педагогічного супроводу, як з урахуванням потенційних можливостей дитини будувати індивідуальну освітню траєкторію.