Позашкільні навчальні заклади знайомляться з інклюзивною освітою

Окрім педагогів дошкільних і загальноосвітніх навчальних закладів, які продовжують знайомитися з особливостями організації інклюзивного навчання, цього року концепція інклюзивної освіти була представлена методистам районних науково-методичних центрів (РНМЦ) з питань позашкільної та виховної роботи, головам методичних об’єднань класних керівників. Це відбулося під час Круглого столу, що проходив 15 вересня 2015 року в Інституті післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка. Захід був організований науково-методичним центром гуманітарної освіти і виховання ІППО. Після виступу «Інклюзивна освіта: право дитини на дозвілля» методиста науково-методичного центру інклюзивної освіти ІППО відбулася дискусія щодо необхідності використання принципів інклюзивної освіти в позашкільних навчальних закладах.

А.О. Трейтяк. Інклюзивна освіта: право дитини на дозвілля

 

Залишити відповідь