Індивідуальна програма розвитку як керівництво до дій

Діти з аутизмом_семінар15 вересня 2015 року відбувся перший навчальний семінар «Індивідуальна програма розвитку як керівництво до дій». Захід відбувся в рамках проекту «Доступна освіта для дітей з аутизмом», який розпочато науково-методичним центром інклюзивної освіти Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка спільно з Інститутом спеціальної педагогіки НАПН України, громадською організацією ІРЦ «Маленький принц» за підтримки Всеукраїнського фонду «Крок за кроком».

До проекту залучено представників Оболонського, Дарницького, Солом’янського, Дніпровського районів: 6 шкіл та 9 дитячих садочків м. Києва.

В ході роботи було спрямовано увагу на дві складові інклюзивного процесу для дитини, яка має аутичний спектр розладу: внутрішні ресурси (ресурси дитини та підготовка дитини до освітнього процесу) та зовнішні ресурси (створення умов в освітньому просторі). Тренер семінару – Скрипник Т.В., доктор психологічних наук, завідувач лабораторії корекції розвитку дітей з аутизмом – надала розгорнутий аналіз щодо внутрішніх ресурсів дитини, яка має аутичний спектр розладу. Використання отриманої інформації дозволить колективам шкіл та дитячих садочків створювати умови для успішного включення дитини з аутизмом в освітній простір.

Наступний захід відбудеться 20 жовтня 2015 року.

Залишити відповідь