Розроблення індивідуальної програми розвитку: початкова школа

семінар_ІПРРозпочалась робота Школи інклюзивної освіти – 23 вересня 2015 року в Інституті післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка (пр-т П.Тичини, 17) відбувся навчально-практичний семінар для лідерських команд інклюзивних загальноосвітніх навчальних закладів “Розроблення індивідуальної програми розвитку: початкова школа”.

Особливістю роботи цьогорічної Школи інклюзивної освіти є її спрямованість на сформовані лідерські команди, які будуть поширювати набуті на семінарах знання і досвід серед інших навчальних закладів у кожному районі міста Києва – адже кількість інклюзивних навчальних закладів зростає кожного року.

До складу лідерських команд входять методисти районних науково-методичних центрів, активні педагоги інклюзивних навчальних закладів, спеціалісти районних у місті Києві психолого-медико-педагогічних консультацій. Так, на першому семінарі взяло участь 46 осіб – представників лідерських команд.

Цікаво, що крім досвідчених педагогів до участі у семінарі долучилися студенти кафедри спеціальної психології, корекційної та інклюзивної освіти Інституту людини Київського університету імені Бориса Грінченка. Участь майбутніх спеціалістів у роботі семінару, зокрема над вирішенням практичних завдань, значним чином пожвавила роботу учасників семінару.

Тематика семінару – «Розроблення індивідуальних програм розвитку для дітей з особливими освітніми потребами в умовах початкової школи» – була вибрана недаремно, адже саме зараз відбувається планування навчального процесу, у тому числі планування індивідуальних програм розвитку для дітей з особливими освітніми потребами. В ході роботи увага була спрямована на формування навчальних цілей та завдань  при складанні індивідуальної програми розвитку, практичні аспекти командної роботи спеціалістів навчального закладу. Наприкінці семінару учасники мали змогу обговорити найбільш складні аспекти у цьому процесі.

Також, представники лідерських команд отримали по два примірники «Індексу інклюзії: розвиток навчання та участі в життєдіяльності шкіл», розробленого британськими освітянами Тоні Бутом і Мел Ейнскоу. Електронна версія цієї публікації міститься на сайті НМЦ інклюзивної освіти.

І.В. Луценко. Розроблення індивідуальних програм розвитку для дітей з особливими освітніми потребами: початкова школа

Залишити відповідь