23 лютого 2016 року відбувся навчально-практичний семінар «Класний менеджмент» в рамках навчального проекту «Доступна освіта для дітей з аутизмом».
Навчальний проект був розпочатий на початку 2015/2016 навчального року науково-методичним центром інклюзивної освіти Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка спільно з лабораторією інклюзивної освіти Інституту спеціальної педагогіки НАПН України та громадською організацією «Маленький принц» (організація батьків дітей з аутизмом, www.autism.kiev.ua).
Метою проекту є налагодження безперешкодного освітнього процесу, в тому числі організація наступності між дошкільною та початковою освітою для дітей з аутизмом.
За час проекту була організована група педагогів дошкільних і загальноосвітніх навчальних закладів м. Києва, які працюють з дітьми з аутизмом. Для педагогів була розроблена програма тренінгів і наставницької підтримки, що надавалась протягом навчального року силами методистів НМЦ інклюзивної освіти.
Семінар «Класний менеджмент» був проведений на базі дошкільного навчального закладу № 611 Оболонського району міста Києва.
Під час семінару учасники ознайомилися з роботою логопедичних груп навчального закладу, поспілкувалися з вчителем-логопедом та вихователем-методистом.
Учасники представили свої практичні напрацювання:
- використання інструкцій для дитини з аутизмом у формі візуального супроводу;
- оформлення «Куточка для батьків» у кожній групі дошкільного навчального закладу;
- ефективність використання зошита «Взаємозв’язок вчителя-логопеда та вихователя».
Метою практичних семінарів другої сесії проекту «Доступна освіта для дітей з аутизмом» є реалізація набутих знань у практичній діяльності загальноосвітніх та дошкільних навчальних закладів.







