main17-19 лютого 2016 року відбувся навчально-практичний тренінг «Лялька як персона: педагогічний підхід для соціального і психологічного розвитку дитини» в рамках проекту «Створення інклюзивного безпечного середовища в навчальних закладах і громадах», що впроваджується Всеукраїнським фондом «Крок за кроком» за підтримки Фонду відкритого суспільства (Велика Британія) та Фонду Ч.С.Мотта (США).

Співробіт2ники науково-методичного центру інклюзивної освіти Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка пройшли навчання під керівництвом міжнародного тренера Даніеля Ковача.

В рамках роботи НМЦ інклюзивної освіти, у другому півріччі 2015/2016 н.р. планується впровадження міжнародної методики «Лялька як персона» в дошкільних навчальних закладах міста Києва.

«Лялька як персона» (Persona Dolls) – це методика, що використовується педагогами, які працюють малими дітьми у всьому світі. «Лялька як персона» є методикою, що сприяє психосоціальному розвитку дітей, зокрема, розвитку емпатії. За допомогою цієї методики педагоги обговорюють з дітьми такі складні питання, як повага до багатоманітності, толерантність, дискримінація та інші.

3Ляльки та їхні історії допомагають дітям цінувати свою індивідуальність, розвивати позитивну самооцінку, і, водночас, позитивно ставитися до відмінностей інших дітей.

Свого часу, відомий правозахисник Нельсон Мандела зазначив: «Ніхто не народжується з ненавистю до людей, які мають інший колір шкіри, чи інше віросповідання, чи іншу стать. Ми вчимося ненавидіти. Якщо це так, то ми можемо навчитися любити, тим більше, що любов є природнішим людським явищем, аніж ненависть».

6

Програма навчально-практичного тренінгу «Лялька як персона: педагогічний підхід для соціального і психологічного розвитку дитини»

Педагогіка на засадах недискримінації: шляхи впровадження

Залишити відповідь