Перспективи розвитку інклюзивної освіти у позашкільному навчальному закладі: проблеми, пошуки, рішення

У рамках заходпозашк_лля1ів VІІ Міжнародної виставки «Сучасні заклади освіти – 2016» у Київському Палаці дітей та юнацтва 18 березня 2016 року представники НМЦ інклюзивної освіти Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка взяли участь в організаційно-діяльнісній грі «Клубок думок» на тему «Перспективи розвитку інклюзивної освіти у позашкільному навчальному закладі: проблеми, пошуки, рішення». позашк_лля2Формат гри передбачав регламентований обмін думками, мозковий штурм запрошених експертів та практиків.

Питання, які обговорювалися:

  1. Взаємодія позашкільного навчального закладу та органів місцевого самоврядування та управління (управління освіти, соціальні служби, органи охорони здоров’я, реабілітаційні центри, ПМПК).
  2. Пріоритети щодо змін законодавства з інклюзивної освіти, зокрема у ПНЗ.
  3. Як готувати педагога ПНЗ для роботи з дітьми з особливими освітніми потребами (обмін досвідом, дії керівників ПНЗ щодо визначення людей, здатних працювати з такими дітьми, співпраця з НАПН України, ІППО тощо).
  4. Взаємодія позашкільних навчальних закладів та громадських організацій (асоціації, фонди, спілки).
  5. Співпраця позашкільних навчальних закладів та родин дітей з особливими освітніми потребами.
  6. Технології інтеграції позашкільних та інших навчальних закладів щодо інклюзивної освіти (спортивні організації, дошкільні навчальні заклади, школи, інтернати тощо).

позашк_лля3

Залишити відповідь