Навчально-практичний семінар «Особливості оцінювання в інклюзивному класі»

виступає вчитель-логопед23 березня відбувся навчально-практичний семінар «Особливості оцінювання в інклюзивному класі» для педагогів, які працюють з дітьми з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання. Семінар був організований науково-методичним центром інклюзивної освіти в рамках проведення постійно діючої Школи інклюзивної освіти.

Учасниками семінару були методисти районних науково-методичних центрів, завідувачі та консультанти районних психолого-медико-педагогічних консультацій, вчителі початкових класів та асистенти вчителів, вчителі-логопеди, сурдопедагоги, практичні психологи.

В ході роботи семінару учасники ознайомилися з основними нормативно-правовими документами, що містять інформацію про особливості оцінювання навчальних досягнень учнів в умовах інклюзивного навчання; обговорили цілі та різні способи оцінювання (поточний контроль, спостереження, портфоліо та ін.); диференціацію оцінювання, а також мали можливість виконати відповідні практичні завдання.

Особливістю семінару стала участь педагогів загальноосвітнього навчального закладу №233 (Оболонський район м.Києва), які представили власні напрацювання з питань диференціації оцінювання відповідно до індивідуальних програм розвитку для учнів з особливими освітніми потребами.

Одним із важливих результатів семінару стало обговорення зв’язку критеріїв оцінювання з навчальними цілями та завданнями, які розробляються командою фахівців, і зазначаються в індивідуальній програмі розвитку дитини.

Оцінювання в інклюзивному класі

Досвід оцінювання та моніторингу в СЗШ№233

Рекомендації з адаптації форм і способів оцінювання

Залишити відповідь