31 травня 2016 року в Інституті післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка відбувся заключний Круглий стіл за результатами навчального проекту «Доступна освіта для дітей з аутизмом». Навчальний проект реалізовано науково-методичним центром інклюзивної освіти Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка спільно з Інститутом людини Київського університету імені Бориса Грінченка. Науковий керівник проекту – Скрипник Т.В., доктор психологічних наук, професор кафедри спеціальної психології, корекційної та інклюзивної освіти Інституту людини Київського університету імені Бориса Грінченка. До навчального проекту було залучено педагогічних працівників Дарницького, Оболонського, Солом’янського районів міста Києва, а саме:
- спеціалізовану початкову школу № 164 з поглибленим вивченням іноземної мови Солом’янського району міста Києва;
- загальноосвітній навчальний заклад № 289 Дарницького району міста Києва;
- дошкільний навчальний заклад № 779 Дарницького району міста Києва;
- дошкільний навчальний заклад № 99 Дарницького району міста Києва;
- дошкільний навчальний заклад № 704 Дарницького району міста Києва;
- дошкільний навчальний заклад № 611 Оболонського району міста Києва.
В роботі Круглого столу взяли участь представники відділу освіти дітей з особливими потребами Департаменту загальної середньої та дошкільної освіти Міністерства освіти і науки України; педагоги дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладів – учасників навчального проекту; методисти науково-методичних центрів/кабінетів (РНМЦ/РНМК) районних у місті Києві державних адміністрацій; представники Київської та районних у місті Києві психолого-медико-педагогічних консультацій (ПМПК).
Метою заходу було: представити та обговорити результати навчального проекту «Доступна освіта для дітей з аутизмом» та планування подальших дій щодо підтримки педагогів міста Києва в роботі з дітьми, які мають аутичний спектр розладу.
В ході роботи круглого столу команди – учасниці навчального проекту представили власні напрацювання відповідно до навчальних тем проекту, а саме:
- Індивідуальна програма розвитку як керівництво до дій у загальноосвітньому навчальному закладі;
- Індивідуальна програма розвитку як керівництво до дій у дошкільному навчальному закладі;
- Адаптація освітнього середовища до потреб дитини. Класний менеджмент.
Науковий керівник проекту, Скрипник Т.В., підвела підсумки навчального проекту та окреслила перспективи впровадження безперешкодної освіти для дітей з аутизмом. Наприкінці заходу учасники навчального проекту отримали сертифікати Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка щодо успішного навчання за програмою навчального проекту «Доступна освіта для дітей з аутизмом».
Класний менеджмент. Ефективне оформлення освітнього середовища.
Індивідуальна програма розвитку як керівництво до дії. Команда педагогів СШ І ступеня № 164 Солом’янського району м. Києва.







