Науково-практична конференція «Освіта дітей з особливими освітніми потребами в місті Києві: основні досягнення та виклики»

532 червня 2016 р. у Київському міському будинку вчителя науково-методичний центр інклюзивної освіти Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка провів науково-практичну конференцію «Освіта дітей з особливими освітніми потребами в місті Києві: основні досягнення та виклики». Метою конференції було обговорення основних успіхів і проблем впровадження інклюзивної освіти у дошкільних і загальноосвітніх навчальних закладах у 2015/2016 навчальному році.

Цілі конференції:

  • Ознайомитися з кращими українськими та міжнародними практиками інклюзивної освіти.
  • Окреслити пріоритети розвитку інклюзивної освіти на наступний навчальний рік.

249623048У заході взяли участь понад 230 учасників, а саме: представники Департаменту освіти і науки, молоді та спорту Виконавчого органу Київської міської ради, представники Київського університету імені Бориса Грінченка, педагоги інклюзивних навчальних закладів міста Київ, Львів, Біла Церква, Нікополь, Полтава, представники районних у місті Києві управлінь освіти та психолого-медико-педагогічних консультацій, громадські організації, батьки дітей з особливими потребами, а також  запрошений гість з Іспанії Хосе Муньос, організація TANU, директор та координатор з питань освіти ЕAP В45 Каталонії, керівник групи педагогів – психологів.

Програма науково-практичної конференції «Освіта дітей з особливими освітніми потребами в місті Києві: основні досягнення та виклики».

Виступи:

Основні досягнення та виклики у впровадженні інклюзивної освіти: навчання педагогів.

Софій Наталія Зіновіївна, завідувач науково-методичного центру інклюзивної освіти ІППО КУ імені Бориса Грінченка.

Безперешкодна освіта для дітей з аутизмом: системно-ресурсний підхід.249623246

Скрипник Тетяна Вікторівна, докт.психол.наук, професор кафедри спеціальної психології, корекційної та інклюзивної освіти Інституту людини Київського університету імені Бориса Грінченка.

119Впровадження інклюзивної освіти: досвід Іспанії.
Хосе Муньос,
організація TANU, директор та координатор з питань освіти ЕAP В45 Каталонії, керівник групи педагогів – психологів.

Особливості роботи з дітьми з аутизмом в умовах інклюзивного навчання.K

Каменщук Тетяна Дмитрівна, директор навчально-методичного центру психологічної служби системи освіти Вінницької області.

Чернецька Олена Григорівна, заступник директора загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №10 Вінницької міської Ради.

Інклюзивна освіта для дітей із синдромом Дауна.

KalashnykКалашник Валентина Миколаївна, завідувач дошкільним навчальним закладом №138 Дарницької районної у місті Києві державної адміністрації.

Особливості роботи асистента вчителя: практика спільного викладання.SG

Слободянюк Наталія Григорівна, директор загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №15 Білоцерківської міської ради.

Гриневич Жанна Володимирівна, вчитель загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 15 Білоцерківської міської ради.

РедІна ВДjpgІнтегрований супровід дитини з особливими освітніми потребами. Взаємодія фахівців в інклюзивному середовищі закладу.

Редіна Вікторія Дмитрівна, вчитель-логопед спеціалізованої школи І-ІІІ ст.№41 ім. З.К. Слюсаренка з поглибленим вивченням англійської мови Шевченківського району м. Києва.

Індекс інклюзії як механізм розвитку інклюзивного навчального закладу.B

Брацихіна Ірина Михайлівна, вчитель Львівської середньої загальноосвітньої школи І-ступеня «Джерельце».

TОсвітній проект навчання дітей із особливими потребами.

Толкачева Людмила Вікторівна, вчитель-дефектолог комунального дошкільного навчального закладу (ясла-садок) №56 «Усмішка», м.Нікополь.

238

236

Залишити відповідь