Навчально-практичний тренінг “Лялька як персона: педагогічний підхід для соціального і психологічного розвитку дитини”

ляльки_персони23-24 червня 2016 року Науково-методичним центром інклюзивної освіти Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка був проведений навчально-практичний тренінг «Лялька як персона: педагогічний підхід для соціального і психологічного розвитку дитини» для представників 10-ти дошкільних навчальних закладів міста Києва за підтримки Українського фонду соціальних інвестицій (УФСІ) та Всеукраїнського фонду «Крок за кроком».

робота з лялькоюМетодика «Лялька як персона» – це творча, інтерактивна методика, що використовується у всьому світі у роботі з дітьми і дорослими для подолання стереотипів і упереджень.

Ця методика допомагає розвивати життєві навички, самооцінку, повагу до багатоманітності, навички вирішення проблем, та емоційну грамотність.

Методика «Лялька як персона» може використовуватися працівниками дошкільних навчальних закладів, соціальними працівниками, які працюють з дітьми дошкільного віку.робота з лялькою-1

В наступному навчальному році заплановано проведення навчання для працівників ще 20-ти дошкільних навчальних закладів міста Києва.

Короткий опис тренінгового модуля “Ляльки-персони: педагогічний підхід для соціального і психологічного розвитку дитини”

Залишити відповідь