Розроблення індивідуальної програми розвитку: початкова школа

iep19 жовтня 2016 року в Інституті післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка відбувся навчально-практичний семінар «Розроблення індивідуальної програми розвитку: початкова школа» для педагогічних працівників загальноосвітніх навчальних закладів, які у 2016/2017 н.р. розпочали працювати в інклюзивних класах.

Навчально-практичний семінар «Розроблення індивідуальної програми розвитку: початкова школа» підготовлено та проведено  в рамках роботи «Школи інклюзивної освіти», методистами НМЦ інклюзивної освіти ІППО Університету Грінченка.

Семінар відвідали педагогічні працівники, а саме: вчителі початкових класів, асистенти вчителя, спеціальні педагоги, представники Київської психолого-медико-педагогічної консультації та наукові співробітники Інституту спеціальної педагогіки НАПН України.

Учасники семінару ознайомилися з нормативно-правовими документами у сфері інклюзивної освіти, зокрема інструктивно-методичними листами Міністерства освіти і науки України, які регламентують розроблення індивідуальної програми розвитку (ІПР) для дитини з особливими освітніми потребами; із структурою індивідуальної програми розвитку, поетапністю роботи над її розробленням, особливостями командної роботи та ефективністю використання ІПР.

Окрім цього, учасники семінару мали можливість попрацювати над практичним завданням, обговорюючи переваги такого планування для усіх учасників освітнього процесу: дитини з особливими освітніми потребами, її батьків і педагога.

Практичним досвідом розроблення індивідуальної програми розвитку поділилась вчитель-логопед середньої загальноосвітньої школи № 233 Оболонського району міста Києва, Семенова Тетяна Володимирівна.

Учасники навчально-практичного семінару також мали змогу поспілкуватися з колегами та обговорити наступні питання:

  • роль практичного психолога навчального закладу в умовах інклюзивного навчання;
  • ефективне використання ресурсів спеціальних навчальних закладів;
  • необхідна кількість годин для корекційної роботи в умовах інклюзивного навчання тощо.

%d1%96%d0%bf%d1%80Методисти НМЦ інклюзивної освіти прокоментували ці та інші питання та запропонували надсилати подальші запитання на електронну адресу:  nmc.io.ippo@kubg.edu.ua.

Учасники семінару також отримали інформацію про існуючі інформаційні ресурси з питань інклюзивної освіти, які розміщені на сайті Центру, зокрема з питань розроблення індивідуальної програми розвитку.

Програма навчально-практичного семінару «Розроблення індивідуальної програми розвитку: початкова школа».

Презентація “Розроблення індивідуальної програми розвитку: початкова школа”.

Залишити відповідь