Інклюзія в системі освіти міста Києва: кращі практики, перспективи розвитку, історії успіху

86c308b92017ce7233aafd42f2ee8665_1477916899_extra_largeЗа підтримки дружини Президента України, Голови Благодійного Фонду Порошенка Марини Порошенко, спільно з Департаментом освіти і науки, молоді та спорту КМДА та Інститутом післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка 31 жовтня 2016 року відбулася науково-практична конференція «Інклюзія в системі освіти міста Києва: кращі практики, перспективи розвитку, історії успіху».

Конференція проходила на базі ЗОШ № 140, реконструйованої та добудованої з дотриманням усіх вимог архітектурної доступності. У заході взяли участь понад 150 представників освітянської, громадської та батьківської спільноти столиці.

Конференцію відкрила заступник голови КМДА Ганна Старостенко, яка наголосила, що інклюзивна освіта є одним із пріоритетів міської комплексної цільової програми «Освіта Києва. 2016- 2018 роки».

Марина Порошенко подякувала учасникам конференції за те, що для них питання інклюзивної освіти також є пріоритетним для у щоденній діяльності: «Це означає, що всі разом ми працюємо над тим, щоб молодь з інвалідністю отримала шанс на повноцінне життя та надію на краще майбутнє».

%d0%bb%d1%8f%d0%bb%d1%8c%d0%ba%d0%b0-%d0%bf%d0%b5%d1%80%d1%81%d0%be%d0%bd%d0%b02У ході конференції працювали секції, де учасники ознайомилися з успішним досвідом впровадження інклюзивної освіти в навчальних закладах, обговорили питання ресурсів для розвитку столичної інклюзії, а також розглянули компоненти успішної реалізації інклюзивного освітнього середовища.%d0%bb%d1%8f%d0%bb%d1%8c%d0%ba%d0%b0-%d0%bf%d0%b5%d1%80%d1%81%d0%be%d0%bd%d0%b01

Зокрема, Марина Порошенко разом із заступником голови КМДА Ганною Старостенко та директором Департаменту освіти і науки, молоді та спорту Оленою Фіданян взяли участь у міні-тренінгах «Лялька як персона» та «Усуваємо бар’єри, руйнуємо стереотипи». Перший призначений для працівників дошкільних навчальних закладів та презентує інноваційний метод, який дає змогу %d0%bb%d1%8f%d0%bb%d1%8c%d0%ba%d0%b0-%d0%bf%d0%b5%d1%80%d1%81%d0%be%d0%bd%d0%b0долати упередження та дискримінаційну поведінку по відношенню до дитини з інвалідністю. Другий – демонструє сучасні підходи до питань доступності та їх впровадження у практику закладів освіти з урахуванням рекомендацій Комітету ООН з питань прав осіб з інвалідністю.

%d1%83%d1%87%d0%b0%d1%81%d1%82%d1%8c-%d0%b4%d0%b8%d1%82%d0%b8%d0%bd%d0%b8Учасники конференції також мали змогу заслухати історії дітей та їхніх батьків, які поділилися власним досвідом і розповіли, що для них означає інклюзивна освіта.

Одним із основних результатів проведеної конференції стало розуміння, що інклюзія в освіті потребує додаткової підтримки на всіх рівнях – на рівні дитини, сім’ї, навчального закладу, суспільства в цілому.

Програма науково-практичної конференції «Інклюзія в системі освіти міста Києва: кращі практики, перспективи розвитку, історії успіху».

Н.З.Софій. Додаткова підтримка дітям з особливими потребами: сучасні підходи.

Н.З.Софій. Інклюзивний ресурсний центр.

Н.Заєркова. «Лялька як персона: педагогічний підхід для соціального і психологічного розвитку дитини».

 

Залишити відповідь