Методична конференція «Інклюзивна освіта: основні тенденції розвитку»

учасники19 серпня 2015 року в Інституті післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка відбулася методична конференція  «Інклюзивна освіта: основні тенденції розвитку».

Захід проводився науково-методичним центром інклюзивної освіти Інституту післявідкриттядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка спільно з Департаментом освіти і науки, молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

У роботі конференції взяли участь методисти районних науково-методичних центрів; керівники та заступники керівників дошкільних, загальноосвітніх і спеціальних навчальних закладів; педагоги, асистенти педагогів дошкільних, загальноосвітніх навчальних закладів з інклюзивними та спеціальними групами/класами навчання; керівники міської та районних психолого-медико-педагогічних консультацій, завідувачі центрів практичної психології. Всього у роботі конференції взяло участь 90 осіб.

Основними доповідачами були представники Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка, Інституту спеціальної педагогіки НАПН Т.СкрипникУкраїни та громадських організацій – Всеукраїнського благодійного фонду «Даун – Синдром» та громадської організації «Маленький принц».

У своїх виступах доповідачі ознайомили учасників конференції з основними змінами в нормативно-правовій базі України, сучасними тенденціями розвитку інклюзивної освіти. Учасники конференції ознайомилися з Індексом інклюзії – інструментом розвитку навчального закладу в напрямі інклюзії, з особливостями роботи з дітьми з розладами аутистичного спектру, а також з роллю громадських організацій у відстоюванні прав дітей з особливими потребами.

Програма конференції «Інклюзивна освіта: основні тенденції розвитку»

Н.Софій. Інклюзивна освіта: основні тенденції розвитку

І.В. Луценко. Нормативно-правове забезпечення інклюзивної освіти в Україні: 2015 рік.

Н.Дятленко. Індекс інклюзії як механізм розвитку інклюзивного навчального закладу

Т.Скрипник. Основні підходи до розбудови освітнього процесу для дітей з аутизмом

 

Залишити відповідь