Інклюзивна освіта від А до Я: посібник для педагогів і батьків

Ресурсний центр підтримки інклюзивної освіти продовжує відповідати на актуальні запитання педагогів та батьків. Пропонуємо для ознайомлення:

Розділ II: Що потрібно знати про дистанційне навчання учнів з особливими освітніми потребами?

  • Що таке дистанційне навчання?
  • Чи залучаються діти з особливими освітніми потребами до дистанційного навчання?
  • В якому документі можна знайти рекомендації щодо організації дистанційного навчання?
  • Яка роль команди психолого-педагогічного супроводу під час організації онлайн-навчання учнів з особливими освітніми потребами?
  • Як співпрацює вчитель і асистент вчителя під час карантину?
  • Як команда психолого-педагогічного супроводу співпрацює з ІРЦ під час карантину?
  • Що потрібно враховувати під час підготовки презентаційного матеріалу для онлайн навчання?

Інформація розділу за посиланням:

РОЗДІЛ 2 Що потрібно знати про дистанційне навчання учнів з особливими освітніми потребами під час карантину?

Залишити відповідь